پیشروی ارتش عراق در استان صلاح الدین+ فیلم

شنبه 28 تير 1393 - 22:15

ارتش عراق و نیروهای دفاع مردمی با اجرای عملیات سرکوب تروریست های داعش در مناطق زراعی شمال شهر بلد در استان صلاح الدین موفق به کشف و ضبط تعدادی سلاح و بمب شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش عراق همچنین منطقه الضلوعیه استان صلاح الدین را از داعش پاکسازی کرد و بیش از 20 نفر از اعضای این گروه تروریستی و تکفیری را در منطقه البعاج نزدیک شهر سامرا به هلاکت رساند.

ارتش عراق به همراه نیروهای دفاع مردمی، با پیشروی در مناطق وسیع زراعی شمال شهر بلد به سرکوب تروریست ها و انهدام  مخفیگاه های آنها مبادرت کرد.

یکی از نیروهای ارتش عراق امروز (شنبه) در مصاحبه با وسام التمیمی گزارشگر العالم گفت: در عملیات پاکسازی ارتش در مناطق زراعی شهر بلد که همه خانواده های ساکن این شهر از ترس جان خود خانه و کاشانه خود را رها کرده و آواره شده اند، شماری زیادی اسلحه، بمب و رایانه متعلق به تروریست ها کشف و ضبط شد.

التمیمی اعلام کرد: نیروهای ارتش عراق همچنان در مناطق شمالی شهر بلد به عملیات جستجوی عوامل داعش ادامه می دهند.

وی افزود: احتمالا در آینده نزدیک درگیری ها بین ارتش و عناصر تروریستی داعش در مناطق زراعی گسترده شمال شهر بلد آغاز خواهد شد زیرا پیش بینی می شود که اعضای داعش به صورت گروه های مختلف در این مناطق مخفی شده اند.

گزارشگر العالم اعلام کرد: ارتش عراق همچنین بیش از 60 تروریست را که اتباع کشورهای مختلف عربی و غیرعربی هستند، در شهرهای تکریت و بیجی به هلاکت رساند.
8/19- tok

پربیننده ترین خبرها