ابتکار اردنی‌ها برای افشای جنایات صهیونیست‌ها در غزه

ابتکار اردنی‌ها برای افشای جنایات صهیونیست‌ها در غزه
يکشنبه 29 تير 1393 - 21:03

شهروندان اردنی در اعتراض به موضع دولت آن کشور درباره حمله رژیم صهیونیستی به غزه، فراخوانی را برای ثبت جنایات رژیم صهیونیستی آغاز کردند و به کشتار فلسطینی ها در شهرک الشجاعیه غزه به طور گسترده‌ای واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مردم اردن به طور گسترده ای به نقض آتش بس انسانی توسط رژیم صهیونیستی در جریان جنگ اخیر و کشتار مردم بی دفاع فلسطین در شهرک الشجاعیه غزه واکنش نشان دادند.

شهروندان اردنی به طور گسترده ای در پایگاههای اجتماعی به فعالیت پرداخته و با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی با مقاومت فلسطین، اعلام همدردی کردند و به علت واکنش ضعیف کشورهای عربی به جنایات اخیر رژیم اسرائیل، به طور یکپارچه علیه آن موضع گرفتند.

ابتکارهای مختلف نشان دهنده خشم مردم اردن درباره تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه بود، به طوری که فعالان پایگاههای اجتماعی با انتشار مطالبی به زبان های مختلف جنایات رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرده و خواستار دفاع از مردم و کودکان غزه شدند. فعالان مذکور، با ارسال این پیام ها برای شخصیت های مشهور جهان از جمله بازیگران هالیوود، سران کشورهای مختلف، بازیکنان فوتبال و ... تلاش کردند واقعیت حوادث اخیر غزه را برای آنها تبیین نمایند.

فعالان مذکور، همچنین شمار فراوانی تصاویر از ویرانی های غزه و جنایات صهیونیست ها در این منطقه را در پایگاه های اجتماعی منتشر کردند تا جهانیان را از واقعیت جنگ در غزه آگاه نمایند.

شهروندان اردنی، موضع دیپلماتیک و ملایم دولت آن کشور درباره تهاجم اشغالگران به غزه را کم اهمیت دانسته و خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از خاک کشورشان شدند.

حمایت از مردم غزه در صفحات اردنی ها در پایگاههای اجتماعی و سایر صفحاتی که شهروندان اردنی در آن به فعالیت می پرداختند کاملا واضح بود. به طوری که حتی شمار اندکی از کاربران نیز که بر این باور بودند مقاومت، عامل در معرض کشتار قرار گرفتن فلسطینی هاست به طور یکپارچه به حمایت از مردم غزه پرداختند و کم کم به اشتباهاتشان در زمینه موضع گیری پی برده و به جاده صواب بازگشتند.

فعالان اردنی، تصاویر شهدا و کودکان گریان و اشک ریختن و فریادهای مادران و پدران فلسطینی را با هدف بیدار کردن وجدان جهانیان منتشر کردند.

پربیننده ترین خبرها