خالد الازبط: صهیونیست ها هنوز وارد غزه نشده اند

خالد الازبط: صهیونیست ها هنوز وارد غزه نشده اند
سه شنبه 31 تير 1393 - 20:32

العالم - سخنگوی گردان های الناصر صلاح الدین تاکید کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی تاکنون نتوانسته اند وارد غزه شوند.

"خالد الازبط" روز سه شنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: جامعه جهانی باید این پیام را درک کند که مقاومت فلسطین، علیرغم امکانات ناچیز و ساده، همچنان قدرتمند ایستاده است و برادران مقاومت تاکید کرده اند که در مرزهای شرقی باریکه غزه به ویژه در منطقه الشجاعیه، ایستادگی و پایمردی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: دشمن صهیونیست، با وجود همه فاجعه ها و جنایت هایی که مرتکب شده، گرفتار کمین مقاومت و متحمل ضربه های سختی شد. مبارزان مقاومت فلسطینی در عملیات متعدد ده ها تن از سربازان رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند و شمار زیادی از خودروهای آنان را منهدم کردند. این مساله سبب شده است که آنان نتوانند در مرزهای شرقی باریکه غزه، حتی یک متر پیشروی کنند.

سخنگوی گردان های الناصر صلاح الدین تاکید کرد: همه درگیری های مبارزان مقاومت با عناصر رژیم صهیونیستی، در آن سوی خط حائل و در مناطق تحت اشغال رژیم صهیونیستی صورت می گیرد. به این ترتیب، جنایت هایی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب می شود، فقط از طریق حملات از راه دور است و به مثابه کشتارجمعی به شمار می رود، اما در عرصه میدانی، دشمن، به حمدالله تاکنون نتوانسته است وارد غزه شود.

وی با بیان این که گروه های مقاومت، از قبل برای چنین شرایطی هماهنگ شده بودند، خاطر نشان کرد: گروه های مقاومت، از همان روز نخست، برای مقابله با دشمن متجاوز، اتاق عملیات مشترک تشکیل دادند.

سخنگوی گردان های الناصر صلاح الدین تصریح کرد: هماهنگی کامل میان گروه های مقاومت، به ضربات وارده به دشمن سامان داد.

خالد الازبط در پایان تاکید کرد: نیروهای مقاومت که در زمان حاضر در جبهه درگیری با نظامیان صهیونیست مبارزه می کنند، تنها 10 درصد از همه مبارزانی هستند که در غزه، آماده به پیکارند، با این حال باید گفت که این افراد، عملا نیروهای نخبه گروه های فلسطینی هستند.26

پربیننده ترین خبرها