شهادت 8 فلسطینی در کرانه باختری

شهادت 8 فلسطینی در کرانه باختری
جمعه 3 مرداد 1393 - 18:56

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با حملات خود به نوار غزه، دستکم 8 شهروند فلسطینی را در کرانه باختری رود اردن از جمله شهر اشغالی قدس به شهادت رساند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم به نقل از منابع بیمارستانی، 4  فلسطینی در درگیری با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی ایست بازرسی ارتش رژیم اشغالگر در "قلندیا" در شمال قدس اشغالی به شهادت رسیدند. در این حملات بیش از 150 نفر نیز زخمی شدند. نظامیان صهیونیست می کوشیدند مانع از برگزاری تظاهرات روز جهانی قدس شوند.

پلیس رژیم صهیونیستی چند هزار نیروی خود را در داخل و خارج قدس اشغالی مستقر کرد و مردان و زنان زیر 50 سال را از ورود به مسجد الاقصی منع کرد.

همچنین خبرگزاری فلسطینی "معا" گزارش داد که 4 فلسطینی دیگر نیز امروز جمعه در شمال و جنوب کرانه باختری رود اردن به دست نظامیان رژیم اشغالگر به شهادت رسیدند.

در منطقه "بیت امر" در شمال شهر "الخلیل" در جنوب کرانه باختری، پس از اقامه نماز جمعه درگیری هایی بین نمازگزاران فلسطینی و نظامیان صهیونیست رخ داد. در این درگیری ها 2 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان ارتش اسرائیل به شهادت رسیدند و 10 تن دیگر مجروح شدند.

در روستای "حواره" در جنوب نابلس در شمال کرانه باختری نیز 2 شهروند فلسطینی در حملات نظامیان و شهرک نشینان مسلح به شهادت رسیدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها