تصاویر اختصاصی از روز جهانی قدس در قدس اشغالی

شنبه 4 مرداد 1393 - 11:51

قدس اشغالی(العالم) - هزاران شهروند فلسطینی در شهر رام الله با حضور در مراسم روز جهانی قدس، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کردند.

"خضر شاهین" خبرنگار شبکه العالم از قدس اشغالی گزارش داد، شهر قدس اشغالی روز جمعه شاهد اقدامات امنیتی شدیدی از سوی نیروهای رژیم صهیونیستی بود به گونه ای که از ورود بسیاری از فلسطینی ها به مسجد الاقصی برای ادای نماز جمعه و مشارکت مردم فلسطین در بزرگداشت روز جهانی قدس جلوگیری شد.
ساکنان "بیت المقدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فرش کردن زمین، آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را برگزار کرده و برای رهایی از شر اشغالگران دعا کردند.
"یوسف مخمیر"رییس انجمن حمایت از قدس، در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: ما به مردم شرکت کننده در مراسم روز جهانی قدس تبریک می گوییم، و از حمایت های آنان قدردانی می کنیم.
وی با قدردانی از حمایت های شرکت کنندگان در مراسم روز جهانی قدس در مناطق مختلف دنیا از ملت فلسطین در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی، بر ضرورت انتقام گرفتن از دشمن صهیونیستی و کسانی که کمر به ریختن خون ملت فلسطین بسته اند، تاکید کرد.
اشغالگران صهیونیست در روز جهانی قدس، از ترس قیام و تظاهرات فلسطینیان، با اتخاذ تدابیر شدید امنیتی، هرگونه تجمع و فعالیت فلسطینیان در این روز را ممنوع کردند.
tt-26-7:46

پربیننده ترین خبرها