آتش بس، نیرنگ صهیونیست‌ها بود

آتش بس، نیرنگ صهیونیست‌ها بود
شنبه 18 مرداد 1393 - 12:49

مقاومت فلسطین، رژیم صهیونیستی را به وقت‌کشی و فریب‌کاری در مذاکرات آتش بس متهم کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، بلافاصله بعد از پایان آتش بس، رژیم صهیونیستی حملات خود را به غزه از سر گرفت و گروه های مقاومت نیز نیروهای صهیونیستی متمرکز در اطراف غزه را هدف قرار دادند.
هدف اشغالگران تحمیل آتش بس در مقابل آتش بس است بدون آن که به خواسته های طرف فلسطینی برای رسیدن به آتش بس توجهی شود.
سامی ابوزهری، عضو ارشد حماس، دیروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: باور ما این بود که رژیم اشغالگر هیچ گامی در جهت تمدید آتش بس برنخواهد داشت از این رو هیات فلسطینی تصمیم گرفت که آتش بس را تمدید نکند اما هنوز امکان ادامه مذاکرات وجود دارد و توپ در زمین رژیم صهیونیستی است.
آتش بس به اصطلاح انسانی رژیم صهیونیستی یک اقدام فریبکارانه و صوری بود وگرنه کدام اقدام انسانی با ادامه به کار گرفتن جنگ افزار و کشتار و آواره کردن هزاران فلسطینی از جمله کودکان بی گناه تفسیر می شود.
داوود شهاب، سخنگوی رسانه ای جنبش جهاد اسلامی، نیز در گفت و گو با العالم خاطرنشان کرد: کسی که در این جنگ مفتضح می شود و شکست می خورد بنیامین نتانیاهو و کابینه و ارتش اوست.
وی افزود: ملت فلسطین با ایستادگی و فداکاری در برابر دشمن، در نهایت پیروز خواهد شد.
تجاوزهای دیروز،جمعه، رژیم صهیونیستی (اولین روز بعد از آتش بس) با تلفات کمتری همراه بوده و دو طرف بدون آن که هیات های مذاکره کننده خود را از قاهره فرا بخوانند به مقابله ادامه می دهند.
اکرم عطاء الله، تحلیلگر سیاسی فلسطینی، در گفت و گو با العالم تصریح کرد: تبادل آتش بین دو طرف و ادامه دادن به مذاکرات باعث شده که طرف مصری زمان بیشتری برای رایزنی ها در نظر بگیرد و ممکن است اخبار جدیدی از این مذاکرات و رایزنی ها منتشر شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها