درگیری صهیونیست‌ها با تشییع کنندگان شهید فلسطینی + فیلم

شنبه 18 مرداد 1393 - 23:09

العالم - هزاران فلسطینی روز شنبه پس از تشییع پیکر "محمد احمد القطری" شهید 20 ساله فلسطینی، با نظامیان صهیونیست در رام الله درگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هزاران فلسطینی در شهرهای رام الله و البیره در مرکز کرانه باختری رود اردن، پیکر أحمد القطري را که روز جمعه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده بود، تشییع کردند.
شرکت کنندگان درمراسم تشییع این شهید فلسطینی، با سردادن شعارهایی خواهان گرفتن انتقام از خون شهدای فلسطینی در کرانه باختری، قدس و باریکه غزه شدند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شاهدان اعلام کرد، شماری از مبارزان فلسطینی درحالیکه نقاب زده بودند در این مراسم تیرهوایی شلیک کردند.
شهید القطری از ساکنان اردوگاه آوارگان فلسطینی بود که در آرامگاه شهدای شهر البیره به خاک سپرده شد.
منابع فلسطینی تأکید کرده اند که القطری احتمالا به ضرب گلوله یک تک تیرانداز صهیونیست شهید شده باشد.
پس از پایان مراسم تشییع پیکر این شهید فلسطینی، درگیری های شدیدی میان ده ها جوان فلسطینی با نظامیان صهیونیست نزدیک شهر "بساگوت" در شرق البیره روی داد.
بنا به اعلام منابع فلسطینی، نظامیان صهیونیست به سوی فلسطینی ها گازهای اشک آور شلیک کردند که تعدادی از فلسطینی ها بر اثر شلیک این گازها دچار حالت خفگی شدند.

مردم شهر رام الله در کرانه باختری رود اردن به مناسبت شهادت محمد احمد القطری اعتصاب کردند و از ساعات اولیه صبح امروز مراکز تجاری و مغازه های خود را بستند و ساعت دوازده ظهر فعالیت خود را آغاز کردند.

پربیننده ترین خبرها