شکار پهپاد صهیونیست‌ها توسط گردان‌های قسام + ویدیو

دوشنبه 3 شهريور 1393 - 19:57

العالم - گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس"، یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را شکار و تصاویر آن را منتشر کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری العالم، گردان های عزالدین قسام، با انتشار بیانه ای در پایگاه اینترنتی خود، اعلام کرد که رزمندگان این گروه در منطقه الشجاعیه در شرق نوار غزه کنترل یک فروند هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی را در اختیار گرفته و تصاویر آن را منتشر کردند.

هنوز جزئیات این خبر از سوی گردان های قسام منتشر نشده است.

در ششم مرداد ماه نیز نیروهای قسام یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در شرق شهرک التفاح در غزه سرنگون کردنده بودند.

خاطرنشان می شود که 50 روز از عملیات گردان های عزالدین قسام به عنوان "عصف ماکول" در پاسخ به تجاوزگیری های رژیم صهیونیستی، می گذرد و این عملیات همچنان با شلیک موشک به ده ها شهر و شهرک صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی ادامه دارد و نیروهای مقاومت توانسته اند در این مدت خسارت هایی به صهیونیست ها وارد کنند.

گردان های قسام با ملت فلسطین عهد کرده است که در برابر اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی سکوت نکند و غزه را به جهنمی سوزان برای نظامیان صهیونیست تبدیل کند.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی "معاویو" به نقل از "نحمان یشای" عضو کنیست رژیم اسرائیل، نوشت: ساکنان شهرک های اطراف نوار غزه بر اثر حملات موشکی مقاومت فلسطین در تنگنای شدیدی قرار گرفته اند و رژیم صهیونیستی در این زمینه دچار سردرگمی و آشفتگی شدیدی شده است.

روزنامه صهیونیستی یعدیعوت آحارنوت نیز از شلیک بیش از 60 موشک از نوار غزه به شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه، از نیمه شب گذشته تاکنون خبر داد.

 

پربیننده ترین خبرها