قسام یک نظامی صهیونیست را به اسارت گرفت

قسام یک نظامی صهیونیست را به اسارت گرفت
دوشنبه 30 تير 1393 - 07:49

سخنگوی گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که یک نظامی صهیونیست به نام "شاؤول أرون" را در عملیاتی در شرق غزه به اسارت گرفته است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "ابوعبیده" در سخنانی تلویزیونی تأکید کرد: در عملیات اخیر، نیروهای قسام در شرق منطقه التفاح توانستند گروهی از نظامیان صهیونیست را به میدان مینی که از قبل آماده شده بود بکشانند و سپس هنگام عبور خودروهای نظامی صهیونیستها، بمبها را منفجر کنند و 14 نظامی رژیم صهیونیستی را از مسافت صفر به هلاکت برسانند.

شاؤول أرون


ابوعبیده با اشاره به اذعان رژیم صهیونیستی به خسارتهای سنگینی که در این عملیات متحمل شده، تأکید کرد که این رژیم هنوز به مفقود شدن یکی از نظامیانش در این عملیات اعتراف نکرده است.
وی افزود: رژیم صهیونیستی توانسته است تاکنون به شهرک نشینان در خصوص تعداد کشته‌ها و مجروحان خود دروغ بگوید، ولی اکنون باید به آنها درباره سرنوشت این نظامی توضیح دهد.
ابوعبیده تأکید کرد که شهرک نشینان برای فهمیدن حقیقت باید بیانیه‌های گردانهای عزالدین قسام را دنبال کنند، زیرا سران آنها در حال دروغ گفتن هستند.
حماس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد، اولویت اکنون توقف تجاوزات صهیونیستها به ملت فلسطین و حمایت از مردم و مقاومت است، و پس از آن به موضوع پرونده نظامی اسیر رژیم صهیونیستی می پردازد.

پربیننده ترین خبرها