مقام صهیونیست: قدرت مقاومت با 2008 قابل‌مقایسه نیست

مقام صهیونیست: قدرت مقاومت با 2008 قابل‌مقایسه نیست
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 21:48

یک منبع امنیتی بلند پایه رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که پیشرفت مقاومت فلسطین، یک غافلگیری پیش‌بینی نشده است و قدرت آن قابل مقایسه با سال 2008 نیست.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این منبع در گفت وگو با مجله نظامی "بازم" خاطرنشان کرد، امروز گروه های فلسطینی دارای ارتشی مسلح به معنای واقعی هستند و توانسته اند یک تیپ زرهی مجهز و نخبه فراهم کنند. ارتشی که می تواند مقابل ما بایستد و هنگام ورود ما به غزه از این سرزمین دفاع کند.

وی افزود: گروه های فلسطینی در بسیاری از کشورهای منطقه همچون ایران، سوریه، ترکیه، لیبی و سودان آموزش دیده و دوره های نظامی سختی را گذرانده اند. آنها پس ازاین به خاک خود بازگشتند تا تجربیات بدست آورده را در شلیک موشک ها بر سر اسراییل بیازمایند.

این افسر امنیتی خاطرنشان کرد، هر کس این گروه ها را دست کم بگیرد معنای جنگ واقعی را درک نکرده و نمی تواند این تغییر ملموس را حس کند.

وی گفت: گروه های فلسطینی هر چند در جنگ سال 2008 در عملیاتی که ما با گلوله های سربی خود علیه آنها انحام دادیم ضربه خوردند، اما این بار قدرت واقعی خود را در ایستادگی، جرات و جسارت به شکل بی سابقه ای به ما نشان دادند.

این افسر صهیونیست افزود: گروه های فلسطینی طی 6 سال گذشته توانسته اند ارتشی منظم و فوق العاده مخفی تشکیل دهند، آنها دراین مدت از ما غافل نبودند و کار با انواع اسلحه های جدید را نیز آموزش دیده اند و با شرایطی که اکنون دارند بهترین گزینه آتش بس و مذاکره با آنان است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها