سه میلیارد تومان برای فضای پارک یک خودرو!

سه میلیارد تومان برای فضای پارک یک خودرو!
پنج‌شنبه 20 شهريور 1393 - 00:21

با یک میلیون دلار چه چیزی می‌توان خرید؟ یک ساعت کارتیر مزیّن به الماس، یا چند خودروی بنتلی کانتیننتال؛ یا فضای پارک یک خودرو در مجتمعی در منطقۀ سوهو شهر نیویورک؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، یک شرکت مهندسی ساختمان 10 پارکینگ زیرزمینی را برای یک مجتمع مسکونی در خیابان 42-کراسبی منطقۀ سوهو شهر نیویورک طراحی کرده است که یک فوت مربع از این پارکینگ ها، گرانتر از یک واحد آپارتمان در همین مجتمع است!

روزنامه نیویورک تایمز نوشت: این ده پارکینگ که قیمت هر یک از آنها یک میلیون دلار است، به اولین متقاضیان فروخته خواهد شد و شرکتِ طراح پارکینگ های مجتمع مسکونی خیابان 42-کراسبی مطمئن است که پارکینگ ها را با همان قیمت یک میلیون دلار خواهد فروخت.

با پول یک پارکینگ در مجتمع مسکونی خیابان 42-کراسبی، می توان خانه ای به مساحت 500 متر مربع در دالاس، یا خانه ای به مساحت 350 متر مربع در سیاتل خرید.

پارکینگ در شهر نیویورک عموماً گران است و گاه تا نیم میلیون دلار نیز می‌رسد، اما این گران‌ترین پارکینگی است که تاکنون قیمت گذاری شده است.

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نیز چندی پیش نوشت: یک پارکینگ در منطقه کینگستون (شهر کاونتری در غرب انگلیس) به نیم میلیون پوند (حدود 800 هزار دلار) فروخته شد که با این پول می توان خانه ای با 8 اتاق خواب در شهر یورکشایر (شمال) خرید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها