ارتش سوریه یک شهر دیگر را به کنترل خود درآورد

ارتش سوریه یک شهر دیگر را به کنترل خود درآورد
پنج‌شنبه 20 شهريور 1393 - 21:23

العالم - ارتش سوریه با شکست دادن تروریست ها در شهر حلفایا در استان حماه، بر این شهر کنترل یافت.

خبرنگار العالم از سوریه گزارش داد، کنترل شهر حلفایا پس از پیشروی سریع نیروهای ارتش سوریه در حومه حماه و اطراف فرودگاه نظامی این استان محقق شد.

نیروهای ارتش سوریه پس از تحت کنترل در آوردن شهر، عملیات خنثی سازی مین ها و بمبها را آغاز کردند. تروریستها قبل از فرار از این شهر، این بمبها را کار گذاشته اند.
ارتش سوریه همچنین در عملیات دیگری در اطراف شهر قنیطره شماری از تروریست ها را به هلاکت رساند و تعدادی از خودروهای آنها را منهدم کرد.

در منطقه "بصری الشام" در استان درعا در جنوب سوریه نیز نیروهای ارتش ضمن تنگ کردن حلقه محاصره  تروریست ها، مانع تحرک آنها شدند. این شهر راه کمک رسانی به گروه های تروریستی است که از اردن به سوی غوطه شرقی و غوطه غربی در استان ریف دمشق می آیند.
همچنین ارتش سوریه یک انبار سلاح تروریست ها در درعا را منهدم کرد.
نیروهای سوری همچنین اعضای یک گروه تروریستی که قصد حمله به خطوط انتقال نفت در شرق تدمر در استان حمص در شمال دمشق را داشت به هلاکت رسانده، و دو دستگاه تانکر سوخت سرقتی آنها را منهدم و یک تانکر و یک دستگاه خودروی تروریست ها را به غنیمت گرفتند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین با ایجاد یک کمین، شماری از تروریست ها را در غرب روستای الزاره در استان حمص به هلاکت رسانده و شماری از قایق های آنان در دریاچه رستن که حامل سلاح و مهمات بود را غرق کردند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها