اختلاف شاهزادگان سعودی رسانه‌ای شد

اختلاف شاهزادگان سعودی رسانه‌ای شد
يکشنبه 30 شهريور 1393 - 14:33

با رسانه ای شدن درگیری لفظی دو شاهزاده سعودی در هیات به اصطلاح امر به معروف و نهی از منکر بار دیگر آتش جنگ قدرت در خاندان آل سعود شعله ور شد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، پس از انتقال حوزه ماموریت برخی اعضای خاطی هیات امر به معروف و نهی از منکر عربستان توسط رییس این هیات که در تعرض به یک تبعه بریتانیایی دست داشتند؛ یک از شاهزاده سعودی رییس این هیات را به خیانت در امانت متهم کرد و خواستار عزل وی شد.
"خالد بن طلال بن عبدالعزیز آل سعود" شاهزاده سعودی در صفحه تویتر خود با حمله به شیخ عبداللطیف آل الشیخ، شاهزاده سعودی و رییس هیات امر به معروف و نهی از منکر عربستان، وی را به تخریب این هیات و دشمنی با نظارت بر اجرای "شرع" دانست.
خالد بن طلال در دو پست متوالی که در تویتر نوشت: این فرد اختیاراتی دارد که بعضی از وزیران ندارند درحالی که در گذشته چنین نبود.
وی افزود: به او می گویم هر کسی که تو را در این مقام معین کرده و چنین اختیاراتی به توداده خیانت در امانت کرده است، و همانگونه که قبلا از دولت طرد شده ای به اذن خدا از هیات امر به معروف هم طرد خواهی شد.
چند روز قبل آل الشیخ اظهار داشت که اختیارات او بیش از بعضی از وزرا است، مثلا می تواند اعضای خاطی را اخراج کند و تصمیمش مبنی بر انتقال اعضایی که به تبعه بریتانیایی تعرض کردند، تغییر ناپذیر است هرچند که بحث و جدل زیادی در کشور ایجاد کرده باشد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها