نماینده حزب الله: آمریکا، رأس تروریسم جهانی است

نماینده حزب الله: آمریکا، رأس تروریسم جهانی است
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 14:34

نماینده حزب الله لبنان تأکید کرد، آمریکا با توجه به پشتیبانی گروه تروریستی داعش، به مثابه رأس تروریسم جهانی است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "محمد رعد" رئیس فراکسیون "وفاداری به مقاومت" وابسته به حزب الله لبنان، درباره ائتلاف بین المللی که به سرکردگی آمریکا برای مبارزه با داعش تشکیل شده است، گفت: ما با این ائتلاف نیستیم و به جدیت این ائتلاف باور نداریم، اما مساله این است که ما نخستین کسانی بودیم که دربرابر این دیو ایستادیم زیرا از خطر آن آگاه بودیم و نخستین کسانی بودیم که خطر آن را احساس کردیم و دانستیم که این گروه، برای دین و انسان ها خطرناک است.

وی در سخنانی در مراسم چهلم شیخ "موسی محمد عاصی" امام جمعه حسینیه انصار جنوبی خاطرنشان کرد: ما به همین سبب به مقابله با داعش رفتیم، پیش از آن که سودجویان و فرصت طلبانِ بین المللی طرحی برای مقابله با آن ها بریزند؛ نقشه ای که هنگام اجرا، ناکارامدی آن ثابت خواهد شد.

نماینده حزب الله تاکید کرد: کسی که با تروریسم درگیر باشد، نمی تواند به ائتلافی منطقه ای یا بین المللی بپیوندد که برخی از اعضای آن را حامیان تروریسم تشکیل دهند، تا چه رسد به این که در رأس این ائتلاف، کشوری باشد که خود نماینده تروریسم در جهان معاصر باشد.

وی در ادامه گفت: ما می توانیم با رویکرد روشنی که داریم با وحدتمان از جامعه، کشور، مردم و دولتمان حمایت کنیم و به هیچ گونه فشار و سازش تن نخواهیم داد و قادریم که دلاورانه در برابر (داعش) بایستیم. از لبنانی هایی که هنوز پرده از برابر چشمانشان برنیفتاده است و تسامح با این تروریست های تکفیری را روا می دانند نیز می خواهیم توجه داشته باشند که ما در مبارزه با تکفیری ها در القصیر و القلمون و یبرود، از آن ها هم دفاع کردیم. اما اکنون به خاطر همین تسامح ِ آنان، ناچاریم در مرحله کنونی به جنگ این گروه ها (در منطقه عرسالِ لبنان) برویم زیرا آنان فرزندان ما و نیروهای ارتش را می کشند و سر می برند و همه این ها، تاوان تسامح برخی از لبنانی ها با این گروه هاست.

رئیس فراکسیون "وفاداری به مقاومت" در ادامه اعلام کرد که تروریست های تکفیری، هر هفته، یکی از سربازان ربوده شده  لبنانی را سر می برند تا دولت لبنان را تحت فشار قرار دهند و از هیبت و شان دولت و توانمندی های نظامی و امنیتی آن در نزد افکار عمومی بکاهند.

"محمد رعد" سپس همه لبنانی ها را به حمایت از ارتش فراخواند و آن را تنها تضمین برای وحدت و امنیت و ثبات لبنان دانست و اعلام کرد: ما نیز دوشادوش ِ ارتش، به مقابله با کسانی خواهیم رفت که جامعه، امنیت کشور و امنیت مردم لبنان را تهدید کنند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها