جنبش انقلاب 14فوریه انتخابات بحرین را تحریم کرد

جنبش انقلاب 14فوریه انتخابات بحرین را تحریم کرد
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 15:15

جنبش انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای از مردم بحرین خواست انتخابات صوری پارلمان این کشور را تحریم کنند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین دیروز دستور برگزاری انتخابات پارلمانی را در تاریخ 22 نوامبر آینده صادر کرد.
مردم بحرین نیز در راهپیمایی چند صد هزار نفری خود از جمعیت های سیاسی معارض و همه ملت این کشور خواستند که انتخابات صوری را که قرار است توسط حکومت برگزار شود، تحریم کنند.
این جنبش در بیانیه خود اظهار داشت: حکومت بحرین در این انتخابات صوری تمامی حقوق سیاسی ملت بحرین و نیروهای انقلابی و چهره های شاخص مخالفان را که سالهاست در زندان هستند، نادیده گرفته است.
جنبش انقلاب 14 فوریه همچنین اعلام کرد که این نوع انتخابات ناقض حق مردم در تعیین سرنوشت و انتخاب نوع نظام سیاسی و محاکمه جلادان و مجرمانی است که دستشان به خون مردم آلوده است.
در بیانیه جنبش انقلاب 14 فوریه آمده است: با توجه به قوانین ظالمانه ای که مقامات برای شهروندانی که در این انتخابات شرکت نکنند وضع کرده است، همچنان باید انتخابات پارلمانی آینده را تحریم کرد.
این جنبش طرح گفت وگو را که توسط ولیعهد بحرین مطرح شده رد کرد و گفت: این طرح با هدف ایجاد شکاف در صفوف مردم و اجرای اصلاحات سطحی و ناقص مطرح شده تا به جامعه جهانی چنین وانمود کند که انتخابات پارلمانی با مشارکت جمعیت های سیاسی معارض انجام شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها