درخواست مذاکره النصره برای آزادی اسرای لبنانی

درخواست مذاکره النصره برای آزادی اسرای لبنانی
شنبه 5 مهر 1393 - 20:55

العالم - گروهک تروریستی موسوم به جبهه النصره (شاخه القاعده در سوریه)، مقامات لبنانی را به مذاکره درباره شرایط آزادی حدود 30 نظامی لبنانی در بند تروریست‌ها، دعوت کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری العالم، گروه تروریستی موسوم به "جبهه النصره" یک اسیر ارتش لبنان را که دوم آگوست در عرسال ربوده بود، اعدام کرد و داعش نیز دو نظامی لبنانی دیگر را سر برید.

"رای الیوم" در گزارشی خاطرنشان کرده که جبهه النصره در نواری ویدیویی که بر روی یوتیوب منتشر شده، مقامات لبنانی را به دادن اجازه مبارزه به نیروهای حزب الله در کنار ارتش سوریه و کارشکنی در مذاکرات برای آزادی اسرای ارتش لبنان متهم کرده است.

جبهه النصره که به هیچ منطق و قانونی پایبند نیست و مردم بی گناه را به قتل می رساند، اینک ادعا کرده که حزب الله عامل شکست مذاکرات برای آزادی اسرای ارتش لبنان است.

این گروهک تروریستی پیش تر درخواست کرده بود که حزب الله نیروهای خود را از سوریه خارج کند و لبنان تروریست های زندانی وابسته به این گروه را آزاد کند تا در مقابل، این گروه اسرای ارتش لبنان را آزاد کند.

دولت لبنان تاکنون خواسته های گروهک تروریستی النصره را نپذیرفته است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز ضمن تکذیب هرگونه کارشکنی حزب الله در مقابل تلاش برای آزادی اسرای ارتش لبنان، از دولت لبنان خواسته تا در مقابل خواسته های تروریست ها تسلیم نشود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها