واکنش حماس به تعرض صهیونیستها به مسجدالاقصی

واکنش حماس به تعرض صهیونیستها به مسجدالاقصی
يکشنبه 20 مهر 1393 - 14:34

در پی حملات روزانه صهیونیست ها به مسجدالاقصی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نسبت به ادامه این روند هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سائد ابوالبها" سخنگوی حماس در رام الله، گفت: اقدامات شهرک نشینان مانند روشن کردن آتش در کنار بشکه بنزین است که در صورت آتش گرفتن، همه منطقه را در بر خواهد گرفت.
ابوالبها تاکید کرد که ملت فلسطین و امت اسلامی هرگز در برابر تجاوزگری های صهیونیست ها در بیت المقدس بی تفاوت نخواهند بود و قضیه مسجدالاقصی و مقدسات را قضیه مرگ و زندگی می دانند.
وی افزود: جنگ اخیر 51 روزه علیه غزه، در پی به شهادت رساندن محمد ابوخضیر، نوجوان اهل بیت المقدس به دست صهیونیست ها به وقوع پیوست؛ پس رژیم صهیونیستی باید بداند که تبعات هتک حرمت مسجدالاقصی بسیار سنگین تر خواهد بود.
سخنگوی حماس در رام الله، با ستودن مقاومت و پایداری فلسطینیان ساکن در اراضی اشغالی سال 1948 و به خصوص اهالی بیت المقدس، در برابر طرح های توسعه طلبانه صهیونیست ها در این شهر؛ خاطرنشان کرد که فراخوان "لبیک یا اقصی" با هدف یاری رساندن به مسجدالاقصی به همین جا محدود نمی شود بلکه با مشارکت مردم کرانه باختری در راهپیمایی ها، گسترده تر خواهد شد و این پیام را که بیت المقدس و مسجدالاقصی خطوط قرمز مردم فلسطین است، به صهیونیست ها خواهد رساند.
ابوالبها تاکید کرد که حماقت صهیونیست ها در تکرار حمله به مسجدالاقصی و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی آن ضرورت اتحاد همه گروه های فلسطینی و اتخاذ موضع شجاعانه را بیش از پیش آشکار می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها