صهیونیستها حامیان مسجدالاقصی را زخمی کردند

صهیونیستها حامیان مسجدالاقصی را زخمی کردند
پنج‌شنبه 24 مهر 1393 - 15:30

قدس اشغالی(العالم) ـ نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان سرکوب فلسطینیان تحصن کننده در مقابل باب الاسباط در قدس اشغالی 10 جوان فلسطینی را زخمی و شماری دیگر را بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم این تحصن در اعتراض به بستن مسجدالاقصی به روی فلسطینیان انجام شد.

پلیس رژیم اشغالگر روز چهارشنبه پیش از بازداشت فلسطینیان معترض، بمب های صوتی و گاز اشک آور به سوی تظاهرکنندگان فلسطینی شلیک کرد.

"یوسف المخیمر" مسوول کمیته نگهبانان مسجدالاقصی در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار کرد: مسلمانان بیت المقدس برای ادای نماز در مسجدالاقصی اصرار دارند مسجدی که اشغالگران درهایش را به روی آنان بسته اند، اما این درها با قدرت ایمان و حنجره هایی که فریاد خواهند زد باز خواهد شد و ان شاءالله پیروزمندانه وارد مسجدالاقصی خواهیم شد.

صدها نگهبان فلسطینی و مدافع مسجد الاقصی، با فریاد الله اکبر محدودیت های رژیم صهیونیستی را در هم شکسته و الاقصی را خط قرمز و فقط متعلق به مسلمانان دانستند و از امت عربی و اسلامی برای یاری الاقصای محاصره شده یاری خواستند.

یکی از اهالی بیت القدس در گفت وگو با العالم گفت: نهادهای نظامی رژیم صهیونیستی باید بدانند هر چقدر جوانان بیت المقدس را منع و بازداشت کنند و بکشند، ناچیزترین پیشکش ما برای مسجدالاقصی جان هایمان است، قدس و الاقصی باقی خواهد ماند و ما با خونمان از آن دفاع خواهیم کرد.

مقام های رژیم اشغالگر که اقدام های شدیدی علیه فلسطینیان در مسجد الاقصی اتخاذ کرده بودند از بیم افزایش بحران در سرزمین های اشغالی فلسطین، دست از اقدامات خود برداشتند و باب المغاربه را بسته و از ورود شهرک نشینان به مسجدالاقصی جلوگیری و درهای اصلی را به روی همه نمازگزاران بازکردند.
tt-15-22:30

پربیننده ترین خبرها