تصاویر اختصاصی از الحدیده در یمن پس از ورود انقلابیون + فیلم

جمعه 25 مهر 1393 - 19:48

استان الحدیده یمن بعد از ورود کمیته های مردمی وابسته به نیروهای انقلابی که برای پشتیبانی از نیروهای امنیتی و حمایت از آن در برابر حملات تکفیری ها وارد منطقه شده اند، از ثبات بیشتری برخوردار شده است.

خبرنگار شبکه العالم از یمن گزارش داد، اقدامات کمیته های مردمی در استان الحدیده در شمال غرب یمن نقش مهمی در تامین امنیت اموال دولتی و عمومی ایفا کرده است.

رئیس پلیس امنیت راه  این استان در گفت و گو با خبرنگار العالم اظهار داشت: امنیت در این شهر برقرار شده و باید از حضور کمیته های مردمی در استان سپاسگزار بود و به لطف خدا در کنار یکدیگر همکاری خوبی داریم.

"لبیب النوفالی" مدیر دفتر فرماندهی عملیات نجات استان الحدیده نیز با اشاره به همکاری گسترده میان کمیته های امنیتی با نیروهای مسلح در تثبیت امنیت و ثبات این استان افزود: اخباری که اخیرا درباره غارت پایگاههای نظامی و سازمان های دولتی منتشر شده، تماما شایعه است.

کمیته های مردمی تاکید می کنند که از ساکنان استان در برابر تکفیری ها و گروه های مسلح تروریست حمایت می کنند و با هماهنگی کامل با مراکز دولتی برای حفظ امنیت منطقه تلاش خواهند کرد.

"ابراهیم هاشم" نماینده کمیته های مردمی به خبرنگار العالم گفت: ما به این استان آمده ایم تا از نیروهای مسلح و امنیتی که مورد حمله نیروهای آمریکایی و صهیونیستی قرار دارند، دفاع کنیم.

مردم در استان الحدیده به زندگی روزانه و عادی خود در سایه امنیتی که کمیته های مردم و جنبش انصار الله برایشان فراهم آورده اند، ادامه می دهند.

یکی از شهروندان به خبرنگار العالم گفت: انصار الله آن طور که برخی مغرضان شایعه کرده اند نیستند، بلکه امنیت زیرساخت ها و مردم را تامین می کنند.

پربیننده ترین خبرها