آمریکا محموله‌های کمک به عین‌العرب را نابود کرد

آمریکا محموله‌های کمک به عین‌العرب را نابود کرد
دوشنبه 28 مهر 1393 - 20:24

العالم - ارتش آمریکا محموله‌های کمک به مبارزان عین العرب را که به اشتباه در حومه این شهر مرزی ریخته بود، از ترس افتادن به دست عناصر داعش، نابود کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فرماندهی ستاد مرکزی ارتش آمریکا امروز (دوشنبه) اعلام کرد که اعلام کرد که جنگنده های آمریکایی، محموله های تسلیحاتی را که در حومه شهر عین العرب برای کُردهای محاصره شده به زمین ریخته بودند، برای آن که به دست تروریست های داعش نیفتد، نابود کرده اند.

قدس العربی به نقل از فرماندهی مرکزی آمریکا در عین حال اعلام کرد که سایر محموله های حاوی سلاح و مواد غذایی و دارویی آمریکا که نیروهای این کشور از طریق هوایی برای مبارزان عین العرب به زمین ریخته اند، با موفقیت به دست کُردها رسیده است.

این درحالی است که حدود یک ماه از جنگ و خونریزی در شهر کردنشین عین العرب و محاصره ظالمانه این شهر می گذرد و مردم مظلوم این شهر در دفاع از شهر خود تنها با سلاح سبک در برابر تروریست های داعش ایستاده اند و مدعیان تشکیل ائتلاف ضد داعش، گویی در آتش سوختن این شهر را نمی بینند و از طرفی ترکیه نیز اجازه ورود کمک به این شهر را نمی دهد و برای پیوستن به ائتلاف ضد داعش، شرایطی تعیین کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها