انفجار دانش آموز عربستانی با سه کمربند در سوریه!

انفجار دانش آموز عربستانی با سه کمربند در سوریه!
شنبه 17 آبان 1393 - 20:15

شستشوی مغزی موجب ترک تحصیل یک دانش آموز عربستانی و پیوستن وی به گروهک تروریستی داعش شد و دیری نپایید که وی با 3 کمربند انفجاری خود را در نزدیکی یک میدان گازی در استان حمص سوریه منفجر کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از دمشق، این نوجوان عربستانی که ساکن اهل شهر الدمام عربستان و دانش آموز دوره دبیرستان بود، به یکباره تحصیل را رها کرد تا به گروهک تروریستی داعش در سوریه بپیوندد.

"فهد الهاجری" برای تامین هزینه رفتن به سوریه تلاش کرده بود از طریق الکترونیکی با عناصر داعش ارتباط برقرار کند که این کار میسر شده بود.

هاجری پس از ارتباط با گروهک تروریستی داعش و جذب شدن در آن با شرکت در دوره های آموزش نظامی فشرده زیر نظر عناصر این گروهک در چند درگیری آنها را همراهی کرد.

وی در اوایل ماه میلادی جاری خود را با 3 کمربند انفجاری در ریف شرقی حمص در میان نیروهای ارتش سوریه در ورودی چاه گازی "الشاعر" منفجر کرد که منجر به تسلط تروریست ها بر این چاه شد.

تروریست دیگری موسوم به "ابو عبد الرحمان المطیری" که در حمله تروریستی مذکور هاجری را همراهی می کرد و مجروح شده جزئیات این حمله تروریستی را این گونه بازگو می کند.

"هدف ما از این عملیات انتحاری فراهم کردن زمینه برای حمله (گروه تروریستی) عناصر داعش به چاه گازی الشاعر بود که من و فهد به صورت جداگانه به سمت محل ایست بازرسی چاه مذکور حرکت کردیم، اما من مجروح شده و به عقب بازگشتم."

"اما در همین حین فهد با نیروهای ارتش سوریه درگیر می شود و هنگامی که در میان آن ها قرار می گیرد خود را منفجر می کند که در نتیجه شمار زیادی از نیروهای ارتش سوریه کشته می شوند و راه برای دیگر عناصر داعش برای تسلط بر چاه گازی الشاعر باز می کند."

ارتش سوریه پنجشنبه گذشته موفق شد چاه گازی مذکور را از دست عناصر گروهک تروریستی داعش بازپس بگیرد.

خبرنگار شبکه خبری العالم در این خصوص گزارش داد: نیروهای ارتش سوریه موفق شدند بار دیگر کنترل چاه گازی الشاعر و تپه های اطراف آن را در ریف شرقی شهر حمص بدست گیرد.

پربیننده ترین خبرها