فعال بحرینی: انتخابات، آل خلیفه را منزوی‌تر می کند

فعال بحرینی: انتخابات، آل خلیفه را منزوی‌تر می کند
چهارشنبه 21 آبان 1393 - 14:40

نماینده سابق فراکسیون جمعیت وفاق تأکید کرد، برگزاری انتخابات با وجود تحریم گسترده مردمی موجب عمیق تر شدن شکاف میان مردم و رژیم خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ حسن عیسی گفت: تصمیم مخالفان برای تحریم انتخابات دارای پشتوانه گسترده مردمی است و رژیم می خواهد با برپایی انتخاباتی نمایشی، جان فشانی ها و مبارزات مردم بحرین برای تغییرات دموکراتیک حکومت را پایمال کند.

وی تاکید کرد: تبلیغات رژیم مبنی بر حضور مردم در انتخابات، توهمی بیش نیست و احساس ترحم انسان را نسبت به رژیم برمی انگیزد وبه دروغ ماه نوامبرتبدیل شده است. زیرا هیچ فرد با انصاف و عاقلی آن را باور نمی کند و با بررسی ساده هر یک از مناطق بحرین، می توان به این نتیجه رسید که مردم با گزینه هایی که مستبدانه، سلطه جویانه و بر خلاف اراده آنها باشد، مخالف هستند و آن را تحریم می کنند.

شیخ عیسی خاطرنشان کرد: امروز شرایط برای تحکیم و تثبیت اراده مردم وجود دارد و ادامه بحران در کشور، به نفع هیچ طرفی نیست.

نماینده سابق فراکسیون جمعیت وفاق در پارلمان این کشور، با تاکید بر اینکه "رژیم آل خلیفه با شرکت در این انتخابات نمایشی به هیچ یک از اهداف خود دست  نخواهد یافت." اظهار داشت: تنها راه پیش روی رژیم بحرین، برقراری دموکراسی، فراهم کردن آزادی و ایجاد شرایط مناسب برای زندگی شرافتمندانه مردم است. رژیم هیچ راه دیگری برای ایجاد ثبات ندارد و این راه به جایی نمی رسد.

وی افزود: رژیم نیز باید مانند دیگر کشورها و ملتها که در پیشرفت و ثبات از ما پیشی گرفتند، به راه راست وارد شود. 

پربیننده ترین خبرها