بی توجهی انقلابیون بحرینی به انتخابات نمایشی آل خلیفه

بی توجهی انقلابیون بحرینی به انتخابات نمایشی آل خلیفه
پنج‌شنبه 22 آبان 1393 - 15:10

عضو دبیرخانه عمومی جمعیت وفاق بحرین می گوید، مردم بحرین اهمیتی به انتخابات آتی نمی دهند و برخی حتی تاریخ برگزاری آن را نمی دانند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مجید میلاد" عضو دبیرخانه عمومی جمعیت وفاق بحرین، انتخابات پارلمانی و شهرداری ها در این کشور را بی تاثیر و کم رنگ دانست و گفت: این انتخابات فاقد رنگ و بوی سیاسی بوده و جدا از مخالفان و اکثریت مردم، به مذاق جامعه بین المللی نیز خوش نمی آید.

میلاد اظهار داشت: انتخابات، چیزی جز بازتاب تک روی رژیم حاکم بر حکومت و انحصار طلبی در تصمیمات سیاسی کشور نیست.

وی تصریح کرد: در بیشتر مناطق هیچ توجهی به انتخابات وجود ندارد و تبلیغات، حرف و حدیث، رقابت و برنامه ای برای آن وجود ندارد؛ آنچه حکمفرما است اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه علیه شهروندان است و مردم همچنان بر موضع خود در تحریم انتخابات و مبارزه با بی عدالتی ها ادامه می دهند.

عضو دبیرخانه عمومی جمعیت وفاق خطاب به سران رژیم آل خلیفه خاطرنشان کرد: برخی از مردم به علت بی توجهی به انتخابات اصلا نمی دانند، انتخابات چه روزی برگزار خواهد شد.

وی به حکام آل خلیفه توصیه کرد که به مشارکت مردم در حاکمیت کشور توجه کنند، چون خیر و صلاح کشور، ملت و رهایی وطن از بحران های سیاسی در گرو مشارکت دادن مردم در قدرت است؛ و اگر رژیم مطالبات مردمی را نادیده بگیرد، سرانجام پشیمان خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها