افشای گزارشی هولناک از نحوه شهادت جوان فلسطینی

افشای گزارشی هولناک از نحوه شهادت جوان فلسطینی
جمعه 23 آبان 1393 - 09:24

شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارشی را درباره جزئیات هولناک شهادت " محمد ابوخضیر “ درقدس منتشر کرد؛ این درحالی است که درخواست های متعددی برای پخش نشدن این گزارش در شرایط فعلی مطرح شده بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پس از پخش گزارشی درباره نحوه شهادت "محمد ابوخضیر" از اهالی منطقه شعفاط در قدس، این گزارش در کانون توجه مخاطبان قرار گرفت.

گزارش پخش شده شامل دیدارهایی با اعضای خانواده ابوخضیر، پدر ومادر او و نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی بود.

دراین گزارش، جزئیات بسیار هولناکی درباره نحوه شهادت ابوخضیر فاش شد؛ موضوعی که اعتراضها و درگیریها در قدس را شعله ور کرد.

در این گزارش، شهادت متهم اول درجنایت ربوده شدن جوان 29 ساله که از دو دوست نوجوان 16 ساله خود کمک گرفته است، پخش می شود.

وی در توجیه ربودن و شهادت این جوان فلسطینی می گوید: "گفتیم ، سه نفر از ما را بردند، حال باید یکی را ببریم و تصمیم گرفتیم که به یک نفر حمله کنیم، او را بدزدیم، وی را سخت کتک بزنیم و رها کنیم ".

مساله فجیعی که این گزارش از آن پرده برمی دارد، این است که این سه نفر بعد از به شهادت رساندن ابوخضیر به خانه هایشان بازگشتند، لباس هایشان را آتش زدند گیتار نواختند و به خواب عمیق رفتند.

در این گزارش بر این مساله تاکید شده است که آیا جلوگیری از این جنایت فجیع امکان پذیر بود؟ همان طور که قبلاً اعلام شده بود، گروهی که این جوان را ربوده بود، روز قبل از وقوع فاجعه قتل، یک جوان دیگر را ربوده بودند.

دراین گزارش با خانواده "موسی زلوم" کودک هفت ساله ای که از تلاش این گروه برای ربودن وی نجات یافته بود ، مصاحبه شده است.

مادر زلوم می گوید که صدای پسرش را درحالی که ربایندگان قصد داشتند دور گردن وی طناب بیاندازند و او را به داخل خودرو بیاندازند ، شنیده است.

به گفته مادر زلوم، پسرش دربرابر ربایندگان مقاومت کرده است و آن ها تلفن همراه وی را شکسته اند.

مساله نگران کننده این است که "رامی" پدر زلوم در شکایتی که خانواده این کودک بعد از تلاش برای ربودن فرزندشان به پلیس ارائه کرده اند؛ به نوع خودرویی که ربایندگان از آن استفاده کرده اند، اشاره کرده و گفته است که این خودرو، همان خودرویی بوده است که محمد ابوخضیر روز بعد از این حادثه با آن ربوده شده است.

یک افسر پلیس رژیم صهیونیستی در رد این ادعاها گفت که برخی از شاهدان گفته اند که ربایندگان به زبان عربی و نه عبری سخن می گفتند اما اعضای خانواده زلوم این ادعاها را رد کرده اند.

قبل از پخش این گزارش از تلویزیون رژیم صهیونیستی، رافیف دروکر مجری برنامه گفت که به شدت برای پخش نکردن این گزارش دروضعیت بحرانی قدس تحت فشار قرار گرفته است.

دروکر گفته است که ایمیل ها و درخواست بسیاری دریافت کرده است که از او خواسته اند که در شرایط فعلی این گزارش را پخش نکند و وی به شدت با این خواسته مخالفت کرده است.

 دروکر گفت که در پیام های الکترونیکی که وی دریافت کرده است ، نوشته شده است "می توانید این گزارش را پخش کنید ، ولی نه در شرایط کنونی ، زیرا پخش این گزارش ، ناآرامی های بیشتری را به دنبال دارند ، این کار را نکنید".

پربیننده ترین خبرها