اسرائیل: حمله به نیروهای ایرانی و حزب الله عمدی بود

اسرائیل: حمله به نیروهای ایرانی و حزب الله عمدی بود
يکشنبه 5 بهمن 1393 - 17:36

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای نخستین بار با اذعان به عمدی بودن تجاوز به قنیطره، ادعا کرد که کسانی که اخیرا در منطقه کوهستانی جولان هدف قرار گرفتند، عوامل اجرای عملیات مشترک ایران و حزب الله در جولان بودند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "موشه یعلون" تأکید کرد: با توجه به فراخوان های طرف مقابل، ما باید برای رویارویی با هر گونه تهدیدی آماده باشیم.
وی همچنین اعلام کرد که هر طرفی که به این رژیم آسیب برساند بهای آن را پرداخت می کند حتی اگر آن طرف، یک کشور باشد.
یعلون با اذعان به حمله هوایی این رژیم به قنیطره در سوریه  که منجر به شهادت یک سردار سپاه کشورمان و شش نفر از نیروهای حزب الله شد، اظهار داشت: کسانی که در قنیطره هدف قرار گرفتند عوامل اجرای یک عملیات ویژه مشترک میان حزب الله و ایران بودند که قرار بود در جولان اجرا شود.
یادآور می شود به دنبال اعلام حزب الله مبنی بر پاسخ مناسب به این تجاوز رژیم صهیونیستی، مقامات این رژیم به همه نیروهای خود به ویژه در نقاط تماس مرزی آماده باش دادند .
یعلون پیشتر در ادعایی جالب از حزب الله خواسته بود که در خصوص حضور نیروهایش در جولان توضیح دهد !!

این نخستین بار است که یک مقام صهیونیست از حمله تجاوزکارانه این رژیم به قنیطره سخن می گوید.

موشه یعلون در خصوص اظهارات منتشر شده در رسانه ها به نقل از یک منبع اسرائیلی پس از تجاوز به قنیطره که مدعی شده بود "اسرائیل از حضور یک ژنرال ایرانی در قنیطره بی اطلاع بود"، تأکید کرد که این اظهارات از سوی وزارت جنگ و یا ارتش این رژیم مطرح نشده است؛ و به همین خاطر از این وزارت خانه خواست بیانیه ای را در توضیح این مسأله صادر کند، زیرا "اینگونه اظهار نظرها اشتباه و برخلاف سیاستهای معمول است".

پربیننده ترین خبرها