اعتراض گسترده بحرینی ها به تمدید بازداشت شیخ سلمان

اعتراض گسترده بحرینی ها به تمدید بازداشت شیخ سلمان
پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 - 10:19

العالم - به دنبال تمدید حکم بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین از سوی دادگاه رژیم آل خلیفه ، مردم مناطق مختلف این کشور با تجمع گسترده ، خشم خود را از این اقدام رژیم آل خلیفه نشان دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم ، مردم بحرین از ظهر دیروز (چهارشنبه) تا شب ، با برگزاری تجمع های اعتراض آمیز در مناطق مختلف، درحالیکه عکس های شیخ سلمان را دردست داشتند، با سردادن شعارهایی ، این تصمیم را ظالمانه و هدف ازآن را ضربه زدن به مردم و مطالبات برحق آنان برشمردند.

مردم بحرین اعم از فعالان ، حقوقدانان و سیاستمداران و شخصیت ها و روحانیون با برگزاری تظاهرات گسترده در منطقه البلاد القدیم درمرکز شهر منامه زادگاه شیخ علی سلمان، تاکید کردند که اعتراض ها تا آزادی شیخ علی سلمان ادامه خواهد یافت و تا زمان تحقق همه خواسته هایشان از جمله تغییرات دموکراتیک و بازپس گیری همه حقوق مشروع خود آرام نخواهند نشست.

نیروهای رژیم آل خلیفه با برخوردهای خشونت آمیز ، تظاهرات مردم بحرین را سرکوب کردند و برای تعقیب تظاهرکنندگان از خودروهای زرهی و نیز از گازهای سمی و کشنده استفاده کردند که در نتیجه شماری از تظاهرکنندگان دچار حالت خفگی و مسمومیت شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها