عالم بحرینی:

محاکمه رهبران بحرین،افتادن درپرتگاه سقوط است

محاکمه رهبران بحرین،افتادن درپرتگاه سقوط است
پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 - 11:34

العالم - علمای بحرین و تظاهرکنندگان معترض به بازداشت و محاکمه شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت اسلامی وفاق ملی، محاکمه او را محاکمه تمام ملت بحرین ارزیابی کردند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ سعید المادح از علمای بحرینی در این خصوص گفت: محاکمه شیخ سلمان محاکمه همه مردم بحرین و همه کسانی است که با او هم عقیده اند. پس اگر قصد محاکمه او را دارید همه ما را محاکمه کنید!

وی در ادامه افزود: به چه جرمی او را محاکمه می کنید و قصد دارید با این مردم چه کنید؟ آیا می خواهید مردم را از رهبرانشان جدا کنید تا کشور را به پرتگاه سقوط و تروریسم بکشانید؟

شیخ المادح تاکید کرد، ملت بحرین 4 سال ایستادگی کرده و باز هم به ایستادگی خود ادامه خواهد داد تا به پیروزی دست یابد.

عالم بحرینی خاطرنشان کرد، 4 سال است که حرمت خانه ها و رهبران ما را شکستند. همه عاقلان به کسانی که برای عموم مردم محترمند احترام می گذارند. اما حاکمان بحرین به کسانی مانند شیخ عبدالجلیل المقداد و شیخ محمد حبیب المقداد بی حرمتی کردند که این به معنای بی حرمتی به همه ملت بحرین است.

وی افزود: بعد از همه این جنایات و هتاکی ها، به ما می گویند به خانه هایتان برگردید چون به هیچیک از خواسته های شما تن نخواهیم داد... آنها برای چیزی که حق مسلم ما و وظیفه آنهاست بر ما منت می گذارند اما هیهات منا الذله.

شیخ المادح گفت: این ملت به اذن خداوند به راه خود تا زمان تحقق خواسته هایش و آزادی همه زندانیان و بازگشت تبعیدی ها ادامه خواهد داد. این مردم پشت سر علمایی مانند آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم و شیخ علی سلمان حرکت خواهد کرد تا به پیروزی برسد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها