رئیس جمهور چچن: داعش، ساختۀ سیا است

رئیس جمهور چچن: داعش، ساختۀ سیا است
دوشنبه 13 بهمن 1393 - 15:06

رئیس جمهور چچن، مقابله با عوامل سازمان سیا و سازمان های اطلاعات غربی برای فریفتن جوانان قفقازی جهت جنگ با مسلمانان در سوریه و عراق را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "رمضان قادروف" در دیدار با روحانیان، فعالان اینترنتی و پرسنل سازمان های دولتی گفت: مسؤولان مناطق قفقاز، با تلاش های سیا برای جذب جوانان جهت پیوستن به داعش و دیگر گروه ها، مقابله می کنند.
قادروف خاطرنشان کرد: عوامل  سازمان های اطلاعات غربی، از طریق شبکه های اجتماعی تلاش می کنند جوانان را برای پیوستن به داعش تشویق کنند. در این میان، پرسنل سازمان های دولتی و فعالان اینترنتی در تلاش هستند تا جلوی جذب جوانان و درگیر کردن آنان در کشتار مسلمانان و ویران کردن کشورهای اسلامی را بگیرند.
رئیس جمهور چچن تاکید کرد: گروه هایی که اقدام به جذب جوانان در این راه ها می کنند، تحت نظر عوامل  سیا و دیگر سازمان های اطلاعاتی فعالیت می کنند. در واقع سازمان داعش، ساختۀ عوامل سازمان های اطلاعات غربی هستند.
قادروف خاطر نشان کرد: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا جوانان شمال قفقاز را متحد کنیم و راه را به روی تلاش های فردی برای پیوستن به سازمان داعش و دیگر گروه های مسلح ببندیم.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها