انتقام تروریست‌ها از ساکنان حلب با توپ جهنم + فیلم

چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 09:10

گروه های تروریستی با شلیک گسترده خمپاره به محله های سریان و اشرفیه و خیابان النیل در شهر حلب، خسارت های سنگین جانی و مالی به این شهر وارد کردند.

"ربیع کلاوندی" خبرنگار شبکه العالم از حلب گزارش داد، جنایت های گروه های تروریستی در سال 2015، در مقایسه با سال 2014 افزایش یافته است و بی وقفه ادامه دارد.

گروه های تروریستی با استفاده از گلوله های خمپاره و موشک های دست سازی که به نام "توپ جهنم" شهرت یافته است، حلب را هدف قرار می دهند.

این حملات در اولین ماه از سال جاری بیش از 75 کشته و دستکم 300 زخمی بر جا گذاشت.
"محمد بطیخ" رئیس بیمارستان "رازی" حلب به خبرنگار العالم گفت:  بیمارستان رازی، بیمارستان اصلی شهر حلب به شمار می رود و در آن همه مجروحان حملات خمپاره ای گروهک های مسلح تروریست مداوا و درمان می شوند.
وی افزود : در ماه ژانویه 2015، سیصد تن زخمی و 18 نفر شهید شدند و شمار شهدای شهر حلب بطور کلی به 75 تن رسید.
گلوله باران شهروندان از ورشکستگی گروه های تروریست حکایت دارد، آنان با این گونه حملات می خواهند دولت و نیروهای ارتش را تحت فشار قرار دهند تا به محاصره عناصر تروریست پایان دهند.

در همین راستا، موشک باران دیروز محله "سیف الدوله" توسط تروریست ها 2 شهید و 9 زخمی به همراه داشت.
یکی از شهروندان سوری به خبرنگار شبکه العالم گفت: تروریست ها هر روز اینجا را گلوله باران می کنند و زنان و کودکان را به شهادت می رسانند. آن ها ارتش را هدف قرار نمی دهند، زیرا اصولا نیروهای ارتش اینجا حضور ندارند.

ده ها گلوله، هر روز به شهر حلب شلیک می شوند و به همین سبب، ساکنان حلب نمی دانند پس از خارج شدن از منزل آیا به خانه بر می گردند یا خیر.
مرگ، به مساله ای عادی در حلب تبدیل شده است و مردم به آن عادت کرده اند، اما آن چه که عادی نشده است، زندگی است.
محله های شهر حلب، بهترین گواه بر کورکورانه بودنِ حملات گروه های تروریستی به شهروندان است، زیرا در این محله ها، مراکز نظامی وجود ندارد و نیروهای نظامی حضور ندارند و هر چه هست، منزل مسکونی، مدرسه، خانه سالمندان و مسجد است.

پربیننده ترین خبرها