مرجعیت دینی در عراق:

آتش زدن خلبان اردنی وحشیگری داعش را نشان داد

آتش زدن خلبان اردنی وحشیگری داعش را نشان داد
جمعه 17 بهمن 1393 - 16:55

نماینده مرجعیت دینی در شهر کربلای معلی آتش زدن معاذ الکساسبه خلبان اردنی توسط گروه تروریستی داعش را نشانه ددمنشی و وحشیگری این گروه دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "السومریه نیوز"، " شیخ عبدالمهدی الکربلایی" نماینده مرجعیت دینی در خطبه نماز جمعه امروز در حرم مطهر سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در شهر کربلای معلی با بیان این مطلب افزود: هر روز که می گذرد بیش از پیش ددمنشی گروه تروریستی داعش و میزان دور بودن آن از ارزش های اسلامی و انسانی نمایان می شود.

وی افزود: مشخص شد عناصر داعش از ارتکاب هیچ جنایتی ابا ندارند که آخرین نمونه مهم آن آتش زدن خلبان اردنی به صورت زنده بود.

نماینده مرجعیت دینی بر ضرورت همبستگی کشورهای منطقه و دنیا برای مقابله با گروه تروریستی داعش و تسریع در نابود سازی این گروه تاکید کرد.

شیخ عبدالمهدی الکربلایی همچنین نقش ارتش، نیروهای داوطلب مردمی و پیشمرگ های کرد در زمینه تحقق پیروزهای اخیر در استان دیاله را که باعث پاکسازی منطقه مزبور از لوث وجود داعش شد، ستود.

وی همچنین توجه بیشتر کابینه کشورش به مبارزان در جبهه های جنگ و مقابله با پدیده "کارمندان خیالی" ( نیروهای اداری که وجود خارجی نداشته اما نامشان در فهرست دریافت حقوق ثبت شده است ) را خواستار شد.  


 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها