14 فوریه بحرین: راه سرنگونی رژیم را ادامه می دهیم

14 فوریه بحرین: راه سرنگونی رژیم را ادامه می دهیم
جمعه 24 بهمن 1393 - 18:49

جنبش یاران 14 فوریه بحرین با انتشار بیانیه ای به مناسبت چهارمین سالگرد آغاز انقلاب مردمی در این کشور تاکید کرد که تلاش مردم برای سرنگونی رژیم آل خلیفه و "حمد بن عیسی آل خلیفه" پادشاه این کشور ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش یاران 14 فوریه بحرین با انتشار بیانیه ای به مناسبت چهارمین سالگرد آغاز انقلاب مردمی در بحرین اعلام کرد که مردم همچنان خواستار سرنگونی رژیم آل خلیفه و حمد پادشاه این کشور هستند .

این بیانیه با اشاره به اقدام رژیم آل خلیفه در سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز مردمی" تاکید کرد: موفقیت های انقلاب، همه پرسی مردمی و اعتصاب سراسری که در لبیک به دعوت نیروهای انقلابی انجام شد، نشان می دهد که تغییرات به طور حتم در بحرین روی خواهد داد.

این بیانیه با تاکید بر اینکه "موفقیت مردم در همه پرسی مقدمه سرنگونی طاغوت و درستی راه انقلاب است"، تاکید کرد: پس از گذشت چهار سال از عمر انقلاب، می توانیم بگوییم که پیروزی را با عزم و اراده ای قوی تر حس می کنیم.  

جنبش یاران 14 فوریه بحرین تصریح کرد: آل خلیفه کوچک تر از آن است که ملتی را که الگویش حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است، شکست دهد. 

این بیانیه همچنین تاکید کرد: تمام دنیا اعم از شیطان بزرگ آمریکا، شیطان پیر انگلیس، آل سعود و همدستانشان بدانند که مردم ما به تلاش برای سرنگونی رژیم، ایجاد تغییرات همه جانبه، رفتن حمد طاغوتی و خانواده و مزدورانش ادامه خواهند داد.    

فردا شنبه 14 فوریه مصادف با چهارمین سالروز آغازانقلاب مردمی در بحرین است. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها