نگرانی صهیونیستها از توافق ایران و 1+5

نگرانی صهیونیستها از توافق ایران و 1+5
شنبه 25 بهمن 1393 - 15:11

نگرانی صهیونیستها از تبعات توافق هسته ای ایران و 1+5 ، فشارهای رژیم صهیونیستی بر آمریکا و تنش میان نتانیاهو و اوباما را افزایش داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال 2 رژیم صهیونیستی گفت: "در کنفراس امنیتی مونیخ، اختلافهای گسترده میاه ایران و طرفهای غربی مطرح شد. کری در این کنفراس در اظهاراتی خواستار پایان دادن به مذاکرات شد وی طولانی کردن مذاکرات را بیهوده خواند. وزیر خارجه ایران هم با لبخندی که بیانگر اطمینان خاطر و آرامش وی بود، تأکید کرد که عدم دستیابی به توافق به معنی پایان یافتن دنیا نیست. عدم دستیابی به توافق ترجیحا از توافق بد و نامطلوب بهتر است."
گزارشگر کانال 2 رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: "نتانیاهو بر این باور است که همه این عوامل نشان دهنده توافقی ناخوشایند و نامناسب برای اسرائیل است.بر اساس محتوای آن آمریکا در بسیاری از مسائل در برابر ایران کوتاه آمده است.
شمار بسیاری از دستگاههای سانتریفیوژ در ایران می ماند که با گذشت زمان ایران با موافقت جامعه جهانی به یک کشور هسته ای تبدیل می شود."
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات "نتانیاهو" را در این باره پخش کرد.
نتانیاهو ادعا کرد: "به هر طریق ممکن از تحقق توافق هسته ای خطیر و نامناسب جلوگیری می کنیم."
گزارشگر شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی گفت: "اختلافات میان اسرائیل و آمریکا این پیام را به ایران می رساند که توانمندی اسرائیل برای تاثیر گذاری بر دولت فعلی آمریکا محدود است".

پربیننده ترین خبرها