تظاهرات یمنی‌ها در محکومیت دخالت‌های خارجی

تظاهرات یمنی‌ها در محکومیت دخالت‌های خارجی
شنبه 16 اسفند 1393 - 19:53

العالم - مردم پایتخت یمن با برگزاری تظاهرات گسترده در صنعا ضمن تاکید بر تداوم انقلاب یمن، دخالت‌های خارجی در امور این کشور را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، مردم یمن با حضور گسترده روز گذشته خود (جمعه) در خیابان های صنعا، با حمل پلاکاردها و سردادن شعارهایی بر تداوم انقلاب یمن تاکید و دخالت های خارجی در امور این کشور را محکوم کردند.

خبرگزاری یمنی "سبا" با اشاره به برگزاری این تظاهرات گسترده، اعلام کرد: تظاهرات کنندگان یمنی در پایان این تظاهرات با صدور بیانیه ای بر ادامه انقلاب 21 سپتامبر تا تحقق امنیت و ثبات در این کشور و برخوردای مردم از آزادی و کرامت انسانی تاکید و خاطرنشان کردند که احترام به اراده مردم یمن و تصمیمات آنها و نیز دخالت نکردن طرف های خارجی در امور یمنی ها امری ضروری است.  

تظاهرات کنندگان یمنی همچنین در این بیانیه تاکید کردند که مردم یمن دست دوستی و احترام خود را به سوی هر کشوری که خواهان برقراری روابط برپایه احترام متقابل باشد، دراز می کند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات خواهان مداخله فوری ارتش و کمیته های مردمی برای توقف تعرض عناصر خرابکار به تاسیسات برق و نفت این کشور، شدند.

راهپیمایان، گزینه های انقلابی و خواسته های عادلانه مردمی و جانفشانی شهدا را ضامن ادامه راه انقلاب مردم یمن تا تحقق همه اهداف آن دانستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها