ائتلاف14فوریه: عربستان مسوول انفجار تروریستی یمن است

ائتلاف14فوریه: عربستان مسوول انفجار تروریستی یمن است
يکشنبه 2 فروردين 1394 - 12:22

ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین، انفجارهای اخیر در یمن را محکوم کرد و حکومت سعودی را مسوول اینگونه اقدامات تروریستی دانست.

به گزارش روز یک شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن انفجاری های تروریستی اخیر یمن که به شهادت و زخمی شدن شماری از نمازگزاران یمنی منجر شد، اعلام کرد که عربستان سعودی از طریق ابزارهای تکفیری خود در منطقه این اقدام تروریستی را در یمن مرتکب شده است.

پایگاه اینترنتی"منامه پست" به نقل از ائتلاف جوانان 14 فوریه تاکید کرد، حکومت سعودی همواره با تمام توان از رژیم آل خلیفه که در سال 2011، 38 مسجد را در بحرین تخریب کرد و همواره آشکارا مردم این کشور را سرکوب می کند، حمایت کرده است و اینک که از بحرین و عراق ناامید شده، یمن را نشانه گرفته است.

کشتار نمازگزاران یمنی با حمایت آل سعود

جریان "وفاء اسلامی" بحرین نیز ضمن تسلیت به ملت یمن، مراتب همدردی و همبستگی مردم بحرین با ملت یمن را اعلام و جنایت تروریستی تکفیری ها را در این کشور که با حمایت غربی ها و حکومت آل سعود صورت می گیرد، اعلام کرد و درباره توطئه های تکفیری که وحدت امت اسلام را نشانه گرفته، هشدار داد. 

انفجارهای یمن؛ دشمنی با مسلمانان و مساجد

"جمعیت وفاق اسلامی" بحرین نیز اعلام کرد: انفجارهای تروریستی اخیر یمن که نمازگزاران دو مسجد در صنعا را هدف قرار داد، از دشمنی آشکار با اسلام و ارزش های انسانی پرده برداشته و وحشیانه بودن آن بیانگر سرشت پلید بانیان آن و دشمنی آنها با مسلمانان و مساجد است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها