انصارالله: واشنگتن و ریاض بدنبال شکست انقلاب یمن

انصارالله: واشنگتن و ریاض بدنبال شکست انقلاب یمن
دوشنبه 3 فروردين 1394 - 10:04

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله ضمن هشدار درباره توطئه رژیم سعودی و آمریکا برای شکست انقلاب یمن، بر ادامه مذاکره با نیروهای سیاسی این کشور تاکید کرد.

"علی القحوم" عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن در گفت وگو با شبکه خبری العالم تاکید کرد: گفت و گو میان نیروها و جریان های سیاسی یمن ادامه دارد و گامهایی برای تشکیل قوه مقننه و مجریه برداشته شده و مذاکراتی هم درباره تشکیل شورای ریاستی انجام شده است.

وی افزود: تحرکاتی از سوی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس خصوصا عربستان و همچنین آمریکا برای مانع تراشی در گفت و گوها و بازگرداندن عبدربه منصور هادی رییس جمهور مستعفی یمن، به صحنه قدرت صورت می گیرد که هدف از آن، ضربه زدن به تمام کشور و توطئه ای آشکار است که باعث می شود تا شبکهک القاعده و گروه تروریستی داعش در مناطق جنوبی یمن برای ضربه زدن به انقلاب مردمی این کشور جولان دهند و حوادث تروریستی اخیر (جنایت تروریستی علیه نمازگزاران) بهترین گواه این مدعا است.

عضو شورای سیاسی انصارالله تصریح کرد: دروازه ورود این توطئه ها منصور هادی است و امروز سعودی ها تحرکات آشکاری در زمینه سیاسی و امنیتی دارند و مثلا به شبکه القاعده پول و اسلحه می دهند.

علی القحوم خاطرنشان کرد: در بعضی از مناطق یمن، پرچم های سیاه داعش خودنمایی کرده و در عدن و تعدادی از مناطق جنوب، تحرکاتی برای غارت سازمان های دولتی و حمله به ارگان های نظامی صورت گرفته است که اینها نشان از توطئه ای آشکار برای تبدیل یمن به عراق و سوریه ای دیگر دارد.

 

پربیننده ترین خبرها