پیشقراولان ارتش یمن، در جستجوی منصور هادی

پیشقراولان ارتش یمن، در جستجوی منصور هادی
چهارشنبه 5 فروردين 1394 - 16:24

عضو شورای سیاسی و سخنگوی جنبش انصار الله اعلام کرد که پیشقراولان ارتش یمن، در جست وجوی عبدربه منصور هادی و سایر عناصر جنایتکار هستند.

"ضیف الله الشامی" در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: آمریکا و کشورهای شورای همکاری، از هادی و همدستانش بیزاری می جویند.

وی فاش کرد که رسانه ها، سعی می کنند افکار عمومی را از وجود هادی در عدن منحرف کنند تا نیروهای مسلح یمنی از جست وجو در پی او دست بکشند، اما تلاش ها برای رصد همه اماکنی که احتمال وجود او در آن ها هست، جریان دارد.

سخنگوی جنبش انصار الله سپس با تاکید بر این که "جنبش جنوب بخشی از ملت یمن است"، خاطر نشان کرد: جنوبی ها بیش از سایر یمنی ها متحمل ظلم و ستم شدند. انقلاب ملت یمن، به هیچ وجه، ضد جنبش جنوب نیست و موضع گیری ما در قبال جنبش جنوب، از دهه نود قرن گذشته تاکنون، موضعی روشن بوده است.

الشامی در ادامه تصریح کرد: دیدگاه ما بر اساس تحقق عدالت برای جنوبی ها و احقاق حقوق از دست رفته آنان است و این موضوع را نه تنها در کنفرانس گفت وگو، بلکه در همه توافقنامه ها اعلام کرده ایم.

وی با تاکید بر تلاش عربستان و قطر برای تشکیل لشکری از مزدوران، هشدار داد: در صورت دخالت نظامی مهاجمان (بیگانه) در یمن، این کشور را به قبرستانِ آن ها تبدیل خواهیم کرد.

الشامی در ادامه گفت: آمریکا و عربستان، ترسوتر از آن هستند که به صورت مستقیم با ما رویارو شوند به همین سبب، تروریست ها و جنایتکاران را برای جنگ با ما به کار می گیرند.

سخنگوی انصار الله خاطر نشان کرد: یمنی ها، متوجه هستند که هدف از انتقال گفت وگو به خارج از یمن، توطئه چینی است. 

الشامی افزود: کسی که برای دخالت بیگانگان در یمن فراخوان داد، عبدربه بود که وی به تاریخ پیوست. قطر، دشمنِ ملت یمن است، ولی ما منافع هیچ کشوری را در یمن هدف قرار نمی دهیم.

وی در ادامه از شورای امنیت و سازمان ملل خواست در محاسبات خود بازنگری کرده و جانب ملت ها را نگه دارند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها