بمباران مركز تكریت و هلاكت 53 داعشی

بمباران مركز تكریت و هلاكت 53 داعشی
پنج‌شنبه 6 فروردين 1394 - 14:27

منابع امنیتی عراق از بمباران مواضع گروه تروریستی داعش در مرکز شهر تکریت و هلاکت 53 نفر از عناصر آن در سه استان این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین، روز پنج شنبه خبر داد که نیروی هوایی عراق، پایگاه های داعش را در مجموعه کاخ ریاست جمهوری (سابق) در مرکز تکریت بمباران کرد.

شبکه السومریه نیوز با اعلام این خبر، به نقل از فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز گزارش داد که 53 تن از تروریست های داعش در سه استان کشته و پایگاه ها و خودروهای نظامی این گروه منهدم شد.

در بیانیه فرماندهی عملیات مشترک آمده است: فرماندهی عملیات الانبار، در عملیات "جسر المزرعه- البوحسن- الیتامی" ساختمانی که تروریست ها در آن مخفی شده بودند را منهدم کرد و همه آن ها را به هلاکت رساند. در این عملیات همچنین دو تن از عناصر داعش کشته و پنج تن زخمی شدند.

در این بیانیه تاکید شده است که فرماندهی نیروی هوایی ارتش، 44 پرواز به مناطق بیجی، الکرمه، الموصل و الحبانیه انجام داد که در این پروازها 46 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند و یک پایگاه نظامی و دو خودروی نظامی هامر و دو بولدوزر داعشی ها منهدم شد.

در این حمله همچنین یک سکوی شلیک خمپاره، یک دوشکا و دو ساختمان تروریست های داعش نیز منهدم شد.

 26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها