دلیل اختلاف سران سعودی درباره حمله زمینی به یمن

دلیل اختلاف سران سعودی درباره حمله زمینی به یمن
شنبه 15 فروردين 1394 - 15:15

فعال عربستانی که به دلیل افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان با نام "مجتهد" شهرت یافته است، از جزئیات اختلاف سران این کشور درباره حمله زمینی به یمن پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مجتهد" در صفحه تویتر خود فاش کرد که "محمد بن سلمان" وزیر دفاع سعودی و فرمانده عملیات علیه یمن با "محمد بن نایف بن عبدالعزیز" جانشین ولیعهد ووزیر کشور درباره حمله زمینی به یمن اختلاف نظر دارد.
مجتهد که به دلیل افشاگری‌هایش، بسیاری از کارشناسان او را از اعضای ناراضی خاندان حاکم و یا وابستگان آن می دانند، درباره دلیل این اختلاف، اظهار داشت که محمد بن سلمان به شدت تمایل دارد اکنون وارد نبرد زمینی شود، ولی در مقابل محمد بن نایف مخالف این مسأله است و به نظر او تا زمانی که نیروهای پاکستانی به این کشور نرسیده‌اند، نباید وارد نبرد زمینی شد.
مجتهد خاطرنشان کرد: اکثر اعضای خاندان حاکم نظر بن نایف را تأیید می‌کنند، ولی تصمیم‌گیری در این زمینه برعهده فرزند سلمان است و نزدیکان بن نایف می‌گویند که او سعی دارد از طریق آمریکایی‌ها محمد بن سلمان را متوقف کند زیرا به این نتیجه رسیده است که این کار فقط از آنها بر می‌آید.

پربیننده ترین خبرها