وزیر دفاع عراق:

عوامل آتش سوزی ها در تکریت مشخص شدند

عوامل آتش سوزی ها در تکریت مشخص شدند
چهارشنبه 19 فروردين 1394 - 22:07

العالم- وزیر دفاع عراق اعلام کرد که 2 هزار نفر از عوامل نفوذی دشمن پس از آزادسازی تکریت از چنگال گروهک تروریستی داعش وارد این شهر شدند و شماری از خانه های مردم تکریت را به آتش کشیده و یا غارت کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "خالد العبیدی" روز چهارشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی در حاشیه سفرش به اردن تاکید کرد: در عملیات نظامی آینده در عراق نیروهای غیرسازمان یافته شرکت نخواهند داشت.
پایگاه اینترنتی سومریه نیوز به نقل از العبیدی نوشت: رسانه های گروهی تصویر مبالغه آمیزی از آتش سوزی ها و غارت خانه ها در تکریت منتشر کردند.
وزیر دفاع عراق توضیح داد: شمار خانه هایی که در تکریت به آتش کشیده شد، 67 باب منزل بود.
وی خاطرنشان کرد: ما مخالف چنین اقداماتی هستیم و دستور دادیم تا تمامی کسانی که به اموال عمومی و شخصی مردم لطمه می زنند، دستگیر و مجازات شوند.
هفته گذشته ارتش عراق با کمک نیروهای مردمی (حشد الشعبی) موفق شدند با شکست گروهک تروریستی داعش شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین عراق را آزاد کنند.

خالد العبیدی روز چهارشنبه در راس یک هیات نظامی وارد امان پایتخت اردن شد و با ملک عبدالله شاه اردن تحولات اوضاع در منطقه و همکاری دوجانبه بغداد و امان در زمینه های نظامی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد؛ وی پس از این دیدار در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها