وزیر کشور عراق: بسیج مردمی، تجربه موفقی است

وزیر کشور عراق: بسیج مردمی، تجربه موفقی است
پنج‌شنبه 20 فروردين 1394 - 17:16

وزیر کشور عراق وحدت مردم این کشور را تنها گزینه درست برای مبارزه با داعش دانست و تأکید کرد، عده ای تلاش می کنند با بدگویی از نیروهای بسیج مردمی این تجربه موفق را ناکارآمد نشان دهند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "محمد سالم الغبان" در مراسم اتمام دوره آموزشی گروهی از نیروهای بسیج مردمی و افتتاحیه دوره آموزش عالی افسران پلیس گفت: عراقی ها به عملکرد نیروهای خود و پیروزی هایی که به دست آورده اند افتخار می کنند و ایستادن مردم عراق در یک صف واحد در برابر داعش تنها راه درست برای مقابله با تروریسم بود و ما برای بازگرداندن حاکمیت کشور و عزت و کرامت مردم عراق به مبارزه ادامه خواهیم داد.
الغبان افزود: نیروهای مردمی فداکاری های زیادی از خود نشان داده اند تا امنیت به مناطق آزاد شده از دست داعش بازگردد اما عده ای تلاش می کنند با بدگویی از این نیروهای قهرمان، تجربه موفق بسیج مردمی را که از پیشروی داعش و افزایش ناامنی جلوگیری کرد ناکارآمد جلوه دهند.
وی خاطرنشان کرد این دوره آموزشی برای افسران، حلقه جدیدی از طرح دولت برای تحول عملکرد نیروهای نظامی است و هدف از آن بالا بردن سطح توانمندی و هوشیاری افسران پلیس  به منظور دفاع از شهروندان و تامین امنیت برای همه مردم عراق صرف نظر از جناح بندی ها است.
وزیر کشور عراق تاکید کرد ما به نیروهای پلیس که از هر نظر شایستگی داشته باشند نیاز داریم و برای ایجاد رابطه مستحکم میان نیروهای امنیتی و مردم تلاش می کنیم و می دانیم تحقق امنیت در تمام مناطق منوط به موفقیت دولت در استفاده از منابع و  امکانات خود است تا هسته های تروریسم را از بین برده و فضای وحدت را بر جامعه حاکم نماید.
وزیر کشور عراق صبح پنجشنبه به استان بصره نیز سفر کوتاهی داشت تا در مراسم فارغ التحصیلی دو گروه از نیروهای بسیج مردمی در شمال غربی این استان شرکت کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها