شکست سازمان اطلاعات عربستان در برابر العالم

شکست سازمان اطلاعات عربستان در برابر العالم
سه شنبه 25 فروردين 1394 - 19:46

العالم - کارشناسان فنی شبکه خبری "العالم" صفحه های این شبکه در "تویتر" و "یوتیوب" را که توسط سازمان اطلاعات سعودی به خاطر پوشش خبری حرفه ای تجاوز عربستان به یمن هک شده بود، مجددا دراختیار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، مسئولان العالم اعلام کردند که حساب کاربری این شبکه در توییترو یوتیوب صبح روز یکشنبه هک و اخباری دروغ درباره یمن به ویژه "عبدالملک الحوثی" توسط هکرها روی آن منتشر شد.

شبکه های ماهواره ای عربستان به ویژه "العربیه" به منظور افزایش روحیه سربازان متجاوز سعودی به مردم بی دفاع یمن و در چارچوب جنگ روانی در اقدامی گسترده و هماهنگ اقدام به انتشارخبرهای ساختگی و دروغینی کردند که در نخستین ساعات بامداد روز یکشنبه روی صفحات هک شده منتشر شده بود.

باوجود موضع گیری سریع العالم در باره کذب بودن این خبرها و اطلاع رسانی در باره هک صفحات توییتر و یوتیوب ، رسانه های عربستانی حاضر به انعکاس نظرات العالم و حذف خبرهای دروغین از صفحات اینترنتی خود نشدند.

چنین اقدامی درشرایطی انجام شد که شبکه خبری العالم جنایت های عربستان سعودی در یمن طی بیست روز گذشته را در اقدامی حرفه ای به اطلاع افکار عمومی بین المللی و کشورهای عربی رساند.

العالم این واقعیت را افشا کرد که قربانیان تجاوز عربستان به مردم مقاوم یمن، کودکان، زنان و سالمندان هستند، گرچه سعودی ها ادعا می کنند مقرهای "انصار الله" و پادگان های ارتش یمن هدف قرار گرفته است، اما تصاویر و فیلم های پخش شده ازتلویزیون العالم و سایت های این شبکه از زنان و کودکان و مردم بیگناه تکه تکه شده و منازل و تاسیسات عمومی تخریب شده در این بمباران ها واقعیت های حملات ریاض به یمن با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی را بیش از پیش آشکار کرد.

کشورهایی مانند عربستان سعودی و برخی کشورهای غربی که با انعکاس واقعیت های منطقه از زبان مردم و رسانه ای مردمی نگران هستند ، طی سالهای گذشته تاکنون بارها تلاش کرده اند که با هک کردن حساب های کاربری اینترنتی العالم روی شبکه های اجتماعی و حذف ماهواره ای العالم به موقعیت و وضعیت این شبکه لطمه بزنند. هر چند در بیشتر موارد برنامه ریزی ها و حملات آنان علیه شبکه خبری العالم با شکست مواجه شده است.

درهفته های اخیر هم پس از حملات گسترده هوایی عربستان سعودی به مردم یمن ، کشتار وسیع افراد بیگناه و تخریب زیرساخت ها و تاسیسات عمومی آن کشور در جریان بمباران های عربستان ، شبکه العالم بنا به وظیفه و رسالت ذاتی خود در انعکاس نظرات مردم تحت ستم ، به طور گسترده به انعکاس صحنه های فجیع کشتار مردم و تخریب شهرهای مختلف یمن توسط هواپیماهای سعودی پرداخت.

شبکه العالم با محور قراردادن نظرات مردم یمن و تلاش آنان برای تثبیت اوضاع در کشورشان و برنامه ریزی برای سازندگی سالها تخریب ناشی از سیاست ها و دخالت های خارجی به انعکاس نقطه نظرات حاکمان جدید آن کشور از یک سو و دخالت های عربستان سعودی که نهایتا منجر به بمباران و حملات گسترده به آن کشور شد، پرداخت.

آدرس شبکه العالم روی توییتر و یوتیوب :

https://twitter.com/alalam_news
https://www.youtube.com/user/AlalamTV2

پربیننده ترین خبرها