تقدیر دبیرکل حزب الله از مخالفان تجاوز به یمن

تقدیر دبیرکل حزب الله از مخالفان تجاوز به یمن
جمعه 28 فروردين 1394 - 20:41

سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان، با اشاره به اینکه نظام آل سعود، به اين زودي نخواهد فهميد كه تجاوزش به يمن بي فايده است تصریح کرد: شوراي امنيت سازمان ملل حامي جنايتكار است و قرباني را مجازات مي كند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان، با اشاره به رأی پارلمان پاکستان به بی طرفی در جنگ علیه یمن، گفت: ما از دولت، پارلمان و ملت پاكستان به علت امتناع از مشاركت در تجاوز به يمن قدرداني مي كنيم  و از پاكستان و مصر مي خواهيم همانگونه كه در گذشته عربستان را از تخريب قبر پيامبر اكرم (ص) منع كردند ، براي پايان دادن به تجاوزات کنونی عربستان به یمن نيز تلاش كنند.
دبیرکل حزب الله لبنان همچنین با درخواست از عربستان برای پایان دادن به تجاوزات خود علیه یمن پایان از موضع دولت سوریه به علت پايداري و تسليم نشدن در برابر تكفيري هاي سياه دل تقدیر کرد.
سید حسن نصر الله تصریح کرد: عربستان افكار وهابي را كه عامل كشتار و خرابي در كشورهاي جهان است ، تبليغ و ترويج مي كند و داعش كه اماكن مذهبي را تخريب مي كند، دست پرورده عربستان است .
وی افزود: هیچ تهدیدی ما را از ادامه محکومیت حمله عربستان به یمن و حمایت از ملت این کشور باز نمی دارد.
دبیر کل حزب الله همچنین از عملکرد شورای امنیت در قبال یمن انتقاد و تاکید کرد این شورا به جای "قربانی" از "جلاد" حمایت می کند.
دبیرکل حزب الله لبنان وضعیت کنونی منطقه را به زیان قضیه فلسطين و به نفع رژیم صهیونیستی دانست  و از گروه هاي سياسي لبنان خواست در برنامه ها و سياست هاي خود بازبيني كنند .
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها