وعده گردانهای قسام برای آزادی اسرا

وعده گردانهای قسام برای آزادی اسرا
شنبه 29 فروردين 1394 - 12:04

سخنگوی گردان های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، به اسرای فلسطینی مژده آزادی داد و خطاب به آنها گفت: منتظر کلام آخر برادرانتان در گردان قسام باشید آنها شما را تنها نخواهند گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ابو عبیده" در پیامی که جمعه شب به مناسبت "روز اسیر فلسطینی" از رادیو های محلی پخش شد، گفت: "گردان های قسام با هر وسیله ای که شده وظایف خود را در قبال اسرا انجام می دهد و شبانه روز برای نجات آنها تلاش خواهد کرد."
وی تأکید کرد که گردان های قسام و مقاومت نه فقط در شعار و کلام بلکه تمام تلاش خود را با جدیت و عزم و اراده و البته به طور حساب شده برای آزادی آنها و بازگرداندنشان به آغوش خانواده و ملتشان به کار خواهد گرفت.
وی خطاب به اسرا گفت: شما و ملت ما به خوبی می دانید تلاش برای آزادی شما از اصول ثابت و عقاید ما و وظیفه ای مقدس است و ما هیچگاه از این وظیفه شانه خالی نمی کنیم دوست و دشمن می داند که آزادسازی اسرا آرمان ما است و ما شبانه روز برای تحقق این مهم و نیز آزادی سرزمین فلسطین و قدس شریف و دفاع از ملت تلاش می کنیم.
ابو عبیده خاطرنشان کرد، ما کابوس وحشتناک دشمن هستیم و به آن یاد داده ایم که از همانجایی که می ترسد منتظر ما باشد.
وی در پایان گفت: ما با خدا و ملتمان و فرزندان اسیرمان عهد می بندیم که به قول خود عمل و آمال و آرمان های آنها را برآورده کنیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها