کنترل ارتش سوریه بر کمینگاه مهم تروریستها + فیلم

شنبه 29 فروردين 1394 - 12:43

دمشق (العالم) ـ ارتش سوریه در عملیاتی موفقیت آمیز روستای مهم الرشادیه واقع در حومه جنوبی حلب را آزاد کرد.

خبرنگار شبکه العالم روز شنبه از سوریه گزارش داد، ارتش این کشور درعملیاتی روستای استراتژیک الرشادیه واقع در حومه جنوبی حلب را آزاد کرد. در این عملیات دهها تن از عناصر گروه تروریستی موسوم به "احرار الشام" به هلاکت رسیدند.
با آزاد سازی این روستا، ارتش سوریه مسیر کاروانهای بین المللی امدادرسانی وکمکهای بشردوستانه را امن و از تعدی گروه های مسلح جلوگیری می کند.
این روستا در فاصله 8 کیلومتری از جاده "خناصر" حلب واقع شده است و گروههای تروریست از آن به عنوان پایگاه و کمینی برای سازماندهی حملات خود به این جاده بین المللی و حمله به برخی پایگاه های ارتش در حومه جنوبی حلب استفاده می کردند.
یکی از افسران سوری در گفت وگو با خبرنگار العالم گفت: ما حملات آنها را دفع کرده و سپس با ضد حمله این روستا را که بزرگترین کمین گاه تروریستها بود، آزاد کردیم.
با تصرف روستای الرشادیه امنیت در مسیر جاده بین المللی خناصر برقرار شده و تروریستها دیگر امکان حمله به کاروانهای امدادرسانی و مواد غذایی را ندارند. این در حالی است که منابع نظامی گفته اند که تروریست ها بیش از10 کیلومتر از این جاده عقب نشسته اند.  
با توسعه عملیات ارتش در حومه ادلب، گروه های مسلح سعی کردند به منظور کاهش فشارهای ارتش جبهه دیگری را در حومه جنوبی حلب باز کنند و با تصرف مسیرهای ارتباطی، شهرها را از حومه آنها جدا کنند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها