هشدار در مورد آمادگی آل‌سعود برای نسل‌کشی در صعده

هشدار در مورد آمادگی آل‌سعود برای نسل‌کشی در صعده
جمعه 18 ارديبهشت 1394 - 20:03

عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن درباره آمادگی آل سعود برای جنایتی دیگر علیه شهروندان غیرنظامی در استان صعده در شمال یمن هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، محمد البخیتی عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن گفت: تهدیدات سخنگوی عملیات تجاوزگرانه – سعودی آمریکایی علیه یمن درخصوص هدف قرار دادن تمامی مناطق استان صعده از عصر امروز (جمعه) بیانگر مقاصد غیرانسانی آنها برای حمله گسترده و عمدی به غیرنظامیان است.

وی در گفتگو با شبکه المنار لبنان افزود: این اظهارات، ریاض را محکوم می کند، زیرا اهدافی نظامی را مشخص نکرده، بلکه از تمامی مناطق استان صعده صحبت می کند.

البخیتی بر حق ملت یمن در دفاع از خود از طریق مقابله با کانون های جنگ افزار و آتش افروزی سعودیها تاکید کرد و گفت که این امر در مناطق مرزی با عربستان روی می دهد.

سخنگوی نیروهای متجاوز سعودی از روز گذشته، تهدیداتی را مبنی بر هدف قرار دادن تمامی مناطق صعده از ساعت 19 امروز (به وقت محلی) مطرح کرده و رسانه های وابسته به رژیم متجاوز عربستان از دیروز، ساکنان صعده را برای در امان ماندن از تجاوز همه جانبه، به ترک این شهر و فرار به دیگر مناطق فرا می خوانند و هواپیماهای سعودی نیز اعلامیه هایی در این شهر فرو ریخته اند که مردم را به فرار هرچه سریع تر از این شهر فرا می خواند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها