آیت الله قاسم: ملت بحرین شایسته آزادی است

آیت الله قاسم: ملت بحرین شایسته آزادی است
جمعه 25 ارديبهشت 1394 - 22:19

آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته بحرینی تاکید کرد که ملت بحرین شایستۀ برخوردی انسانی و دستیابی به همه حقوق و آزادی های خود است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین، آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی بارز بحرینی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: هر انسانی نیاز به امنیت دارد و برای حفظ امنیت خود تلاش می کند و هر انسانی فطرتاً درپی تأمین امنیت خود است.

وی افزود: انسان در هر جامعه ای که زندگی می کند، باید امنیت جانی داشته باشد و هیچ انسانی نباید جان انسانی دیگر را به خطر بیندازد و خونش را بی دلیل بریزد. 

آیت الله شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: احمقانه است که دولتی برای حفظ قدرت، به مردمش ظلم و امنیت را از آنها سلب کند و ثروت های ملی را در انحصار خود بگیرد و مردم را گرسنه نگه دارد و از مشارکت در اداره امور کشور دور کند. 

وی تصریح کرد: سیاست "انحصار قدرت و ثروت در دست نظام حاکم" سیاستی کاملاً احمقانه است و هیچ ملتی از ملل جهان، چنین سیاستی را برنمی تابد زیرا چنین سیاست دیوانه واری به شکست خواهد انجامید و نتیجه معکوس خواهد داد.

این روحانی بارز بحرینی افزود: هیچ ملتی که اعم از زن و مرد و پیر و جوان آنها برای دستیابی به حقوق خود قیام کرده اند، از راه خود بازنمی گردد. آنها راه حل های نمایشی و ذلت بار را نمی پذیرد تا اینکه به حقوق و مطالبات خود دست یابد.
وی گفت: هیچ نظامی با سرکوب و شکنجه ملت و سلب امنیت عمومی نمی تواند خود را در مسند قدرت نگه دارد. 

آیت الله شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: ملت بحرین شایستۀ برخوردی انسانی و دستیابی به همه حقوق، آزادی ها و عزت خویش است و در مسیر مطالبه حقوق و آزادی های خود همیشه پایبند به فعالیت مسالمت آمیز بوده است و هیچ آسیب جانی و مالی به هیچ طرفی وارد نکرده است. ملت بحرین شایسته احترام است ولی آیا نظام حاکم به این ملت احترام می گذارد؟! 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها