سرکرده های النصره درقلمون پا به فرارگذاشتند

سرکرده های النصره درقلمون پا به فرارگذاشتند
سه شنبه 19 خرداد 1394 - 11:59

العالم - یکی از سرکردگان دانه درشت گروه تروریستی جبهه النصره به همراه دو سرکرده دیگر این گروه از منطقه القلمون سوریه به لبنان فرار کردند .

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، منابع خبری در سوریه اعلام کردند: "ابومالک التلّی" سرکرده جبهه النصره در منطقه القلمون سوریه به همراه دو سرکرده دیگر این گروه تروریستی به شهر مرزی عرسال لبنان فرار کردند.

یکی از همراهان ابومالک التلی "ابوصهیب" نام دارد که مسوول مذاکره با دولت لبنان درباره نظامیان لبنانی ربوده شده است. 

روزنامه رأی الیوم نیز به نقل از منابع امنیتی در لبنان گزارش کرد: نیروهای اطلاعاتی ارتش لبنان محل اختفای یکی از سه سرکرده جبهه النصره را در شهر عرسال شناسایی کرده اند.

این در حالی است که ارتش سوریه و مقاومت لبنان حلقه محاصره جبهه النصره را در القلمون و عرسال تنگ تر کرده اند و نیروهای مقاومت توانستند ارتفاعات "قرنة التنور" را در جنوب شرق عرسال بازپس بگیرند. 

خبرها حاکی است که تعداد زیادی از نیروهای جبهه النصره در درگیری با مقاومت لبنان در شهر عرسال کشته و زخمی شدند و تعدادی نیز به سوی اردوگاه های آوارگان فرار کردند. 

مقاومت لبنان همچنین ارتفاعات "مثلث حرف الدبول" را در جنوب شرق عرسال به کنترل خود در آورد و تلاش می کند که کنترل ارتفاعات "حوض التشرینی" را نیز به دست آورد.

منابع خبری مقاومت لبنان اعلام کردند که نیروهای مقاومت تا دیروز 107 کیلومترمربع از اراضی عرسال را آزاد کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها