صحنه‌هایی از ایستادگی سوری‌ها در حمص + فیلم

يکشنبه 24 خرداد 1394 - 15:32

درگیری ها در جبهه شمالی استان حمص به ویژه در محور تلبیسه که ورودی شمالی شهر حمص به شمار می رود و در 13 کیلومتری آن قرار دارد به شدت ادامه دارد.

حمص(العالم)- خبرنگار شبکه العالم روز یکشنبه گزارش داد که درگیری ها بین ارتش سوریه و گروه های تکفیری در منطقه تلبیسه واقع در شمال استان حمص ادامه دارد و ارتش این گروه ها را از مناطق وسیعی بیرون رانده است.
هواپیماهای ارتش سوریه تجمع های عناصر مسلح موجود را در این مناطق هدف حمله قرار داد.

به گفته منابع میدانی، دوازده گروه از این گروه های تروریستی که برخی از آنها با داعش در روستای الزعفرانه و دیرفول بیعت کرده اند، هدف حملات هوایی قرار گرفتند.
نیروهای ارتش و دفاع مردمی در خطوط شمالی در آمادگی کامل به سر می برند و برای جلوگیری از نفوذ عناصر مسلح  به حمص و حمله به نیروهای مسلح دست به ماشه هستند.
در این خصوص، منبعی نظامی به خبرنگار شبکه العامل گفت: ما اکنون در حومه شمالی استان حمص و در بین شهر تلبیسه و المشجر جنوبی هستیم که آخرین نقطه تماس و جبهه با عناصر مسلح تروریست است. استان حمص اکنون کاملا در امنیت قرار دارد و از نفوذ تروریست ها جلوگیری می شود.
به گزارش خبرنگار العالم، جاده بین الملل حمص- حماه بیش از سه سال است که به علت حملات عناصر مسلح به عابران و مسافران بسته شده است و ساکنان روستاهای مجاور نیز مهاجرت کرده اند جز ابو غسان که خروج از روستای خود را رد کرد و اکنون به همراه خانواده اش در خانه خود ساکن است.
وی به خبرنگار العالم گفت: ما اکنون از تلبیسه کمتر از یک کیلومتر فاصله داریم. عناصر مسلح در اطراف ما و در جاده حضور دارند. با وجود شلیک گلوله ما نمی توانیم سرزمین خود را ترک کنیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها