گزارش العالم از جنایت خونبار تروریستها درحلب + فیلم

سه شنبه 26 خرداد 1394 - 22:47

حلب(العالم)- در بمباران مناطق مختلف شهر حلب در شمال سوریه که توسط گروههای تروریستی صورت گرفت دست کم 20 نفر کشته و صد نفر مجروح شدند.

خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه از سوریه گزارش داد، بعد از مدت زمان کوتاهی که آرامش به حلب بازگشته بود گروه های تروریستی جنایت جدیدی در حق مردم این شهر مرتکب شدند و با شلیک دهها موشک و خمپاره مناطق السریان، مساکن السبیل، شارع النیل و جامع الرحمن را هدف قرار دادند.
این گلوله باران که از منطقه بنی زید صورت گرفت 11 کشته و بیش از 80 مجروح بر جا گذاشت که بیشتر آنها زنان و کودکان بودند.
یک منبع بیمارستانی به خبرنگار العالم گفت: بر اثر گلوله باران مناطق حلب از جمله مسجد جامع الرحمن و شارع النیل 83 شهروند مجروح سوری به اورژانس بیمارستان رازی منتقل شده اند و در این حملات 11 نفر از جمله 3 کودک به شهادت رسیده است.
وی افزود: 8 تن از مجروحان بلافاصله به اتاق عمل منتقل شده اند و 28 تن از مجروحان نیز کودک بوده اند.
یک ساختمان در منطقه مساکن السبیل بر اثر اصابت یک موشک بسیار قوی به طور کامل تخریب شد که در این حادثه 3 کودک و یک زن و یک مرد به شهادت رسیدند و یک زن دیگر زنده از زیر آوار بیرون کشیده شد.
گروههای امداد و دفاع شهری و اهالی منطقه بعد از حادثه به کمک مجروحان شتافتند.
یکی از اهالی می گوید: ما در خانه بودیم که ناگهان موشکی در محله ما فرود آمد. مجروحان و شهدایی را که تکه تکه شده بودند از زیر آوار بیرون کشیدیم و به بیمارستان منتقل کردیم.
یکی از موشک ها در حالی به مسجد الرحمن اصابت کرد که کودکان از کلاس قرآن بازمی گشتند و علاوه بر مجروح شدن تعدادی از آنها خسارات مالی به مسجد و مغازه های مجاور آن وارد آمد.
در حملات تروریست ها به مناطق مسکونی همچنین 5 خمپاره به خیابان النیل اصابت کرد و در مجموع تروریست ها یک روز خونین دیگر را در حلب رقم زدند که منشا این حملات تروریستی منطقه تحت سیطره تروریست ها در بنی زید بود.

پربیننده ترین خبرها