النصره در حومۀ حماه زمین‌گیر شد

النصره در حومۀ حماه زمین‌گیر شد
پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 - 21:46

حماه، (العالم)- دشت الغاب در حومه حماه شاهد درگیری هایی میان ارتش سوریه و گروههای تروریستی در اراضی وسیع تا جسر الشغور است که گروههای تروریستی در پی دریافت ضربات متمرکز از سوی ارتش سوریه باخسارت های فراوانی روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار العالم از سوریه ارتش به عملیات نظامی خود در حومه شمالی حماه ادامه می دهد و از پیشروی تروریست های النصره به سمت روستاهای دشت الغاب جلوگیری می کند. واحدهای پشتیبانی آتش نیز تعدادی از مواضع تروریست ها را در محور قلعه المضیق و باب الطاقه و در اطراف شهرک الفریکه تا ورودی های جسرالشغور در حومه ادلب را منهدم کرده اند تا تحرکات گروههای تروریستی در این محورها را محدود کنند.

یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه در این منطقه در گفت و گو با خبرنگار شبکه العالم گفت: تروریست ها در قلعه المضیق و باب الطاقه فعالیت دارند و در دشت الغاب نیز هسته های خفته آنها هست ولی ما بر آنان سیطره خواهیم یافت.

طبیعت جغرافیایی مناطق درگیری در حومه حماه و امتداد آن تا حومه ادلب باعث شده که ارتش راهبرد خاصی در جنگ اتخاذ کند و در تپه ها مستقر شود بدین ترتیب خواهد توانست عملیات خود را در جهت حومه ادلب و شهر جسرالشغور ادامه دهد.

منابع میدانی می گویند عملیات نظامی در حومه حماه هم زمان با ادامه حمله به خطوط امدادرسانی گروههای تروریستی در حومه جنوبی ادلب و راههای امدادی آنها از سمت ترکیه است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها